juno106 local off?

Misschien begrijp ik je vraag niet goed, maar volgens mij bedoel je of de Juno een local-off functie heeft zodat je hem als master kan gebruiken?

Volgens mij kan dat niet. Je zal altijd de juno-geluiden horen terwijl je de toetsen indrukt. Tenzij je natuurlijk het volume dichtdraait. Of ik moet al die tijd dat ik dat ding gebruik die functie over het hoofd gezien hebben.

Ik vind de toetsen van de Juno ook niet echt bruikbaar als masterkeys. Of is het de enige toetsenplank die je hebt? Als dat het geval is, en je wilt er een softsynth of een module mee aansturen, doe je er goed aan voor een paar tientjes een simpel masterboardje te kopen.

Maar zoals gezegd, misschien heb ik je vraag verkeerd begrepen en is dit compleet irrelevante info.

vraag goed begrepen. ik hoopte dat ik het ook over het hoofd had gezien. wil zo weinig mogelijk rommel meenemen onstage, dus hoopte op zo'n functie. weet dat ie niet het fijnste masterkeyboard is...

leek me handig om andere modules te bespelen en tegelijktijd gesequencte sounds uit de 106 te halen...

Origineel geplaatst door ch9527
leek me handig om andere modules te bespelen en tegelijktijd gesequencte sounds uit de 106 te halen...

Ik wist niet dat die funktie bestond. Weer wat geleerd. Maar ja ik heb ook alleen oude synthesizers.

dan is t zowiezo wel heel kut de juno geen velocitysens heeft

Back