joemeek ervaringen

ch9527

Ouwe rot
zag een mooie compressor sc2.2 staan van joemeek op marktplaats. iemand goeie/slechte ervaringen mee?

Pas een C2 gescoord en vind hem lekker klinken.

Ik heb een SC2 en die vind ik te gek.

Ooit heb ik ergens commentaar over de SC2 en SC2.2 gelezen.
Dat kwam van een persoon die ze beide had.
Hij schreef iets in met strekking van:

"Het aanschaffen van een SC2 heeft mijn SC2.2 niet overbodig gemaakt".

(vergeef me..het is geen letterlijk citaat. Ik zou geen aanhalingstekens moeten gebruiken, maar ik doe het toch :D)

Naja, om een lang verhaal kort te maken: kopen!

Ik heb ook een SC2.2 hangen hier en vind het een prima compressor. Niet een waarmee je "onhoorbaar" even je dynamiek controleert, maar puur voor het karakter.

Wat moet je er voor betalen?

precies! voor 't karakter wil ik hem kopen. mooi groen is niet lelijk. 400,-
nog even 't geld niet...

ik heb ooit een C2 op de kop getikt en vind het een prima ding!. Gebruik het voornamelijk voor kicks en basslijntjes, vooral laag geeft het net even wat extras. Ik krijg wel wat raar geluid (enorm kabaal) als ik aan de input gain draai, hebben meer mensen daar last van?

die van jouw heb ik gezien! nomore. deze heeft de "classic sound". weet niet in hoeverre die vergelijkbaar is met de sc2.2. al voorzien van de evolverkeys?

Origineel geplaatst door ch9527
die van jouw heb ik gezien! nomore. deze heeft de "classic sound". weet niet in hoeverre die vergelijkbaar is met de sc2.2. al voorzien van de evolverkeys?

jupz, al voorzien :P Het is inderdaad een andere versie als de sc2.2. is dat ook een photo optical gevalletje?

yeps!
offtopic: die evolver is de bomb! binnenkort al in een paar producties...

Back