Internationaal?

fuse

Gepokt en gemazeld
Zat laatst eens te denken. (och jé nu komt het)

Misschien is een internationaal subforum hier wel OK.
'k bedoel voor mensen die in .nl of .be wonen en toch de nederlandse taal (nog) niet machtig zijn. Of bijv een maffe duitser of zo.

Goed idee? Want ik weet niet eens hoe anderen hier over denken.

Ik denk dat er genoeg engelstalige forums te vinden zijn, het bijzondere aan dit forum is nou juist dat het nederlandstalig is. In nederland wonen (kennelijk) al genoeg synthfreaks om een gezond forum mee te vullen. IMHO

Het lijkt me ook niet zo handig, omdat nuttige informatie/ leuke topics over 2 fora verdeeld worden, moet je er ook 2 napluizen...

Misschien een geintegreerde vertaal module? ;)

Laatst gewijzigd:
Er zijn inderdaad al genoeg engelstalige forums..'t is wel leuk om is in't nederlands over synths te lullen.. gaat iets vlotter.

Ik ben juist hier gekomen vanwege het alleen NL-talige... Wie had ooit gedacht dat je zoveel info van alleen Nederlands sprekenden kon krijgen?!

Voor synths is dit de ideale plek.

beetje vergezocht is het wel

een engels talig forum trekt ook een heleboel verkeerde mensen... kijk maar naar TGS...

Re: Internationaal?

Origineel geplaatst door fuse
Zat laatst eens te denken. (och jé nu komt het)

Misschien is een internationaal subforum hier wel OK.
'k bedoel voor mensen die in .nl of .be wonen en toch de nederlandse taal (nog) niet machtig zijn. Of bijv een maffe duitser of zo.

Goed idee? Want ik weet niet eens hoe anderen hier over denken.

Euhm fuse ik merk sinds je hier zit toch een bepaalde behoefte voor eigen ideen waarom neem je niet het intiatief om eens een ander engels forum op te zetten. Praat anders eens met die gasten van www.synthfaq.com die hebben ook mooie ideen maar niks komt van de grond ik denk wel dat jij ze daarin kunt helpen.

Persoonlijk vind ik ook dat het forum Nederlands mag blijven en meer niet.
Er zijn zoals gezegd genoeg andere forums in andere talen. Laten we het forum
dat we in het Nederlands hebben zo houden. Ik denk dat het al werk genoeg
is op deze manier.
En voor veel Nederlanders die andere talen niet machtig zijn een uitkomst is.
Daarnaast zo in het Nederlands is het toch het gezelligst?

Re: Re: Internationaal?

Re: Re: Internationaal?

Origineel geplaatst door Twin-x
Euhm fuse ik merk sinds je hier zit toch een bepaalde behoefte voor eigen ideen waarom neem je niet het intiatief om eens een ander engels forum op te zetten. Praat anders eens met die gasten van www.synthfaq.com die hebben ook mooie ideen maar niks komt van de grond ik denk wel dat jij ze daarin kunt helpen.

Heb ideeen zat maar ben qua tijd beperkt. Maar waarom niet af en toe een balletje opgooien? Ook al stuitert het niet. :)
En over synthfaq. Ben dagelijks beroepsmatig bezig met webtechnologieen ed. en heb eerlijk gezegd meer zin om s'avonds meer met muziek en andere ontspanning bezig te zijn. :)

Re: Re: Re: Internationaal?

Re: Re: Re: Internationaal?

Origineel geplaatst door fuse

Heb ideeen zat maar ben qua tijd beperkt. Maar waarom niet af en toe een balletje opgooien? Ook al stuitert het niet. :)
En over synthfaq. Ben dagelijks beroepsmatig bezig met webtechnologieen ed. en heb eerlijk gezegd meer zin om s'avonds meer met muziek en andere ontspanning bezig te zijn. :)

Als je die ideen maar vasthoud. Misschien dat we wat samen eens kunnen opzetten voor int publiek.

Back