P.A. Setje te huur gevraagd

pal

Mannelijk lid
Wij zoeken dus een klein maar toch knallend P.A. setje voor een ruimte voor zo'n 100 personen. (Electro/Pop)

Weet iemand een bedrijf in amsterdam die goedkoop en goed is?
laat het me maar weten.

Zat zelf te denken aan een Dateq XTC en een actief setje speakers met Actieve Sub...

Als je wat weet hoor ik het graag.

:halleluja

zit niet in am*dam, maar toch de moeite waard, sale
Is het bedrijf van een forum-lid!

Ok het budget is 75,- euro. Tis erg weinig ik weet het, maar het is ook maar een klein feestje voor een verjaardag party.

Origineel geplaatst door djtt
zit niet in am*dam, maar toch de moeite waard, sale
Is het bedrijf van een forum-lid!

[gigantisch off-topic]
Niet dat ik iets nodig heb, maar ik dacht: "kom, laat ik eens klikken".
Tip: tsjek de "waargebeurde verhalen". Die lui maken nogal wat mee met hun bedrijfje. :dubbel:
[/gigantisch off-topic]

ja mooi he? 8)

Wil me er niet al teveel mee bemoeien maar ik denk dat je voor 75 euro niet veel bijzonders zult huren.

Heb in het verleden redelijk veel PA's gehoord voor kleine zaaltjes (150-250 man) en dan waren we voor een beetje een leuke PA toch meestal wel 350 tot 500 gulden kwijt voor een setje speakers + versterkers en een mengtafel afhankelijk voor hoe hard we wilde.

Voor lagere prijzen krijg je meestal toch wel redelijk minder spul maar er zullen uitzonderingen zijn. En voor 75 euro wordt het zelf ophalen en terugbrengen denk ik sowieso!

Origineel geplaatst door Acidfever
Heb in het verleden redelijk veel PA's gehoord voor kleine zaaltjes (150-250 man) en dan waren we voor een beetje een leuke PA toch meestal wel 350 tot 500 gulden kwijt voor een setje speakers + versterkers en een mengtafel afhankelijk voor hoe hard we wilde.

als je op zoek bent naar een leuke PA-set laat het dan ff vantevoren weten!

kan je met mijn SA (alles met JBL speakers) setje denk ik wel blij maken..
over de prijs worden we het wel eens :)

geldt natuurlijk ook voor andere peeps die wel es wat organiseren :D

Buitenste torens

Laatst gewijzigd:
Back