Nord Lead 2 voor 221 euro

Is al verkocht. Ik had vanmorgen gebeld. Er stond ook een Yamaha CS15D voor €91.

in de gaten houden dus :eureka:

Plaatje is van een CS15, zonder D. Die moet de laatste tijd ook al een godsvermogen opbrengen (600 euro ???). Hollen dus mannen !

Origineel geplaatst door DavidMenting
Voor dat geld had ik er wel twee willen hebben. Of op z'n minst 1, om de myths in deze thread te busten (of te bevestigen).

Ik heb 'm dus niet opgehaald alleen vanwege die ene audio sample van de nord lead in die thread. :D

hij stond vorige week nog voor 495
is dit een soort cash converters of zo (dat idee had ik)... als het dan maar geen gestolen nl2 is.

Ik denk dat dit een pandhuis. Mensen kunnen daar objecten laten belenen en krijgen dan wat geld mee. Wordt het na verloop van tijd niet opgehaald, dan heeft het pandhuis recht op openbare verkoop. Nu dus. Er staat daar van alles en ik denk dat er een muzikant is geweest die geld nodig had.

Origineel geplaatst door René
Ik denk dat dit een pandhuis. Mensen kunnen daar objecten laten belenen en krijgen dan wat geld mee. Wordt het na verloop van tijd niet opgehaald, dan heeft het pandhuis recht op openbare verkoop. Nu dus. Er staat daar van alles en ik denk dat er een muzikant is geweest die geld nodig had.

Moet je wel wanhopig zijn om voor 221 minus marge winkel je nord lead af te staan eigenlijk...als je erover nadenkt.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Een echte pawn shop, begint dat ook al in Nederland ?

Hehe, er is ook gewoon een nederlands woord (pandjeshuis) voor, dus zo nieuw is dat toch niet? :D

weet je dat ik er de laatste tijd serieus over loop te denken zoiets in het klein te beginnen? beetje malle pietje-achtig, je krijgt met allerlei mensen te maken en met allerlei spullen en aan veel dingen zit wel een verhaal. lijkt me leuk. ben alleen bang dat hier in vvd-city alleen oilily, mcgregor en + 5 karaat diamanten worden beleend.....

Wel lachen dat er dan ook echt rechts onder de prijs en de omschrijving dit soort dingen staat:
Op zoek naar een lening om je audioapparatuur te financieren.

heeft iemand van hier ze gekocht? er staat/stond ook een jv880

Amerikaanse antropologie studente vertelde mee paar jaar terug dat het zelfs een nederlandse vinding is uit "gouden eeuw"

.... Graag geen grappen over "V.O.C. mentaliteit"

lol:stupid

Back