Filled Air ( 6:02 Minuut lange Piano Solo ! )

Lekker gespeeld, mooie sfeer! Probeer eens of je er een compositie van kunt maken: haal een stuk eruit dat je kunt gebruiken als herkenbaar thema, en laat dit een aantal keer terugkomen; breng afwisseling aan tussen de verschillende stukken onderling (thema's, tussenstukken, solo's etc.), stop een lekker krachtig middenstuk erin, bouw een mooi climax op etc. Klinkt verder prima! :okdan:

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Lekker gespeeld, mooie sfeer! Probeer eens of je er een compositie van kunt maken: haal een stuk eruit dat je kunt gebruiken als herkenbaar thema, en laat dit een aantal keer terugkomen; breng afwisseling aan tussen de verschillende stukken onderling (thema's, tussenstukken, solo's etc.), stop een lekker krachtig middenstuk erin, bouw een mooi climax op etc. Klinkt verder prima! :okdan:

Bedankt voor de feedback :)

Doe er zeker wat mee , duurt alleen nog wel even voor het af is o.O ( Ook veel feedback gekregen op soundclick , dus kan er veel mee doen )

I love piano en heb dan ook met plezier geluisterd naar je mooie piano song!
Maar opzich... zou ik het mooier vinden als je iets minder en kortere reverb zou gebruiken... denk ik.
Het klinkt op mijn monitors namenlijk iets over de top. (de reverb bedoel ik dus...)

Ben het ook eens met Dr. RiPsaw.. maak het herkenbaar her en der.

Oh er valt me nog iets op, geen idee wat het is, maar als er een rustig stukje komt hoor ik opeens de achtergrond ruis heel luid worden.. (compressor/maximiser?)

Mijn reactie klinkt wat negatief, maar ben echt wel positief hoor :)

Oh er valt me nog iets op, geen idee wat het is, maar als er een rustig stukje komt hoor ik opeens de achtergrond ruis heel luid worden.. (compressor/maximiser?)

1. Bedankt voor je reactie en feedback :)

2. Antwoord op je vraag / opmerking : Het geluid dat je hoort komt inderdaad van de compressor denk ik, probeer er iets aan te doen maar steeds als het even stil wordt krijg ik weer die ruis!

Nogmaals bedankt,

Rémon.

Origineel geplaatst door GreyHornet
1. Bedankt voor je reactie en feedback :)

2. Antwoord op je vraag / opmerking : Het geluid dat je hoort komt inderdaad van de compressor denk ik, probeer er iets aan te doen maar steeds als het even stil wordt krijg ik weer die ruis!

Nogmaals bedankt,

Rémon.

Ik ken dit probleem en heb het ook wel eens gehad in Cubase met wat audiosporen. Het bleek dat de audiosporen een tikkeltje ruis hadden, wat in eerste instantie niet opviel. Tot dat ik dus een compressor/maximizer op bepaalde sporen had gezet met op sommige best wel extreme waardes. Resultaat: in rustige stukjes werd de achtergrond ruis heel erg versterkt. Heb dit opgelost door een gate te gebruiken. Was in 1 klap verlost van alle achtergrond ruis!!

gate -> compressor -> maximizer (zo doe ik het :) )

Prachtig vind ik dit ..

Ben vroeger veel met heavy techno, Electro en hard trance dingen bezig geweest ..
De tijd ontbreekt me nu om nog een nummer volledig af te werken ..

Ben gezond jaloers op mensen die zo iets kunne spelen ..
Wordt er stil van na een dagje hard werken als ik dit luister ..

Respect .. :halleluja

Greetz,
Com8

erg mooi stukje piano.. kvind al1 de kwaliteit en ruis wel erg storend. Een mooie kwaliteit mp3 en opname had dit een fantastisch mooi stuk gemaakt, is het nu ook, alleen wat minder :).:okdan:

Bedankt voor de feedback en het aanmoedigende commentaar :)

Heb hier wel een 320kbps versie liggen , de ruis zal ik in de volgende versie wel fixen , hoop ik. Het stoort inderdaad een beetje. ( 320kbps kan niet op soundclick zonder vip account, helaas )

Er komt trouwens een gitaar doorheen dus we zullen zien wat het wordt..

Nogmaals bedankt,

Groet,

Rémon.

Back