Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door cybermax
De AX 80 was mijn echte moneymaker, de sound is iets te teriel, maar de bassen net zo lekker als een Bit, of een Jx3.
Heb er veel mooie sounds op gemaakt, maar het apparaat heeft 1 zwakke plek.....
Er zit geen Low pass filter op de output, waardoor je bij sommige patches zoveel ultrasoon hoog krijgt dat je tapemachine het geluid niet kan registreren.... Inderdaad ik had zo'n beruchte MG14D 12 Track van Akai in die tijd....
Verder een zeer makkelijk te editten synth ondanks zijn 1 laags menusturing.
Akai had het "total overview" probleem netjes opgelost, en een zeer toegankelijk programmeerbare analoog synth gemaakt.
Ik hou hem tot ik dood ga... al gebruik ik zijn geluid niet meer......
Origineel geplaatst door Bass
Post eens wat mp3tjes !!!
heb hem nog nooit gehoord

Origineel geplaatst door R-ond
huh geen lowpass ..ik zie hoor toch eg een vcf en ,...via de output ,...hoe bedoel je dat ?
iemand ergens plaatje van de ax80 met de tolex sides ?
ik zit er hard aan te denken om wat aan de ,..beschadigde ..sides van mij te doen ,..

Origineel geplaatst door R-ond
huh geen lowpass ..ik zie hoor toch eg een vcf en ,...via de output ,...hoe bedoel je dat ?
iemand ergens plaatje van de ax80 met de tolex sides ?
ik zit er hard aan te denken om wat aan de ,..beschadigde ..sides van mij te doen ,..
Origineel geplaatst door lil'markie
Ik ben op zoek naar de service manual van de Akai AX-80. Omdat ik die nodig heb om er een paar te repareren.
Deze heb ik al besteld op www.schematicconnection.com ongeveer een dikke maand geleden, maar nog niks ontvangen.
Wel betaald via paypal. Op al mijn e-mails wordt niet gereageerd. Niet echt netjes dus.
Dus wie er 1 heeft of een link naar een digitale versie ervan. Laat het me a.u.b. weten.