leuke midi studio voor heeeeeeeeel weinig

die 2 samplers vind iki nog wel leuk, de andere items vind ik maar nix. of wellicht toch die Showtec audiomixer :D

Advertentie is weg. Ik denk de spullen ook. Ik had gereageerd, maar geen antwoord ontvangen.

Het was een koopje...

ik heb meerde malen met die man gesproken maar tot een afspraak kwamen we niet.
dan zou die weer terug bellen.
Ik was de eerste koper volgens hem, anders zouden zondag mensen uit groningen komen.

verder had die een vaag verhaal over dat hij Cubase beta tester was en de nieuwste cubase sx4 legaal erbij zat

zo zou die me op donderdagmiddag terugbellen en dat gebeurde niet.
dus ik heb een sms gestuurd, ingesproken op zijn voicemail, + mail gestuurd enz

gewoon een praatjesmaker

bw ie bedacht ook concepten voor arcade enz
de nieuwste CD's werden een ware rage volgens hem.
verder zoekt zijn label nog artiesten om cd's uit te brengen of nummers in de concepten voor verzamel cd's

dit is zijn site: http://www.angels-art.eu

Origineel geplaatst door mr space

dit is zijn site: http://www.angels-art.eu

Gezien het aantal spel- & taalfouten (NL & UK) op deze site lijkt het me ook niet iemand die succesvol de lagere school heeft doorlopen

Origineel geplaatst door mr space

ie bedacht ook concepten voor arcade enz

gewoon een praatjesmaker

het is Herman Hijnsbroek!

was het die rocky toeroteroe of zo misschien? die 3 jaar terug ook elvis naar nederland bracht en een sponsor voor 100 miljoen had voor vitesse...

dus ik bellen, auto regelen, maar er viel geen afspraak met Arthur te maken.
Hij zei, ik heb het nu druk bel je zo terug dan kom ik het afleveren.
dan vervolgens belt die niet meer.
Nu heeft ie t verkocht voor 1100 euro zegt die .
volgens mij staat t spul gewoon weer in zijn eigen studio haha :stupid

zat ook 1 kaar garantie bij wat wel raar is voor een roland u110 / akai s900 / Kawai K4R

tja, zo'n werelddeal, met garantie en al, kon hij natuurlijk niet laten lopen, hij heeft het gewoon van zichzelf gekocht.
waarschijnlijk in de auto gezet, rondje om het blok, aangebeld en uitgeladen. leuk toch?!

Origineel geplaatst door Ramoonus
als je merchandise nieteens kan spellen ... sjees

hij is mn broer zalk maar verklapschaatsen ,..
en trouwens heb jerman heijnsbroek de praatjes maker ,... zn vrouw wels gezien...?
praatje wel anders
:D mega !

Origineel geplaatst door Leo
... die 3 jaar terug ook elvis naar nederland bracht en een sponsor voor 100 miljoen had voor vitesse...

Nee, dat was ik

Back