Synthforum Kalender 2003

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Er sprong van de week een idee mijn hoofd binnen. Een Synthforum.nl kalender voor 2003. Met voor elke maand een smakelijke synth.. plus handige kalender! Tegen kleine vergoeding te verkrijgen, en als PDF beschikbaar voor een ieder die 'm liever zelf uitprint.

Wat we daarvoor nodig hebben zijn plaatjes. High-res, High-quality plaatjes van unieke, gekke, mooie synths. Dus mensen.. ga aan de slag.. en e-mail me je foto's! Geen beeld-manipulatie aub.. dat zou de synths in kwestie geen eer aandoen.

Dan zouden wij niet het enige forum zijn die dat doen, wat ook niet uitmaakt verder, maar het is zeker een leuk idee :)

Haha, lijkt me wel lachen... Helaas ligt m'n digicam al 3 weken bij Canon, en zal nog wel langer duren om onder garantie dat stomme batterijclipje te vervangen...
Maar mocht je m'n Avatar ok vinden, daar heb ik nog high res platen van ;)

kosten

kosten

Ik heb even geinformeerd naar de productie-kosten van een dergelijk geintje.

Inclusief versturen zal zo'n kalender (op A3 formaat) voor leden ongeveer 10 Euro gaan kosten (inclusief verzenden).

Maar dan heb je wél iets unieks in huis!

Ik ben er hierbij van uitgegaan dat we er 200 tot 250 kunnen verkopen aan onze leden.

Lache!

Met of zonder synthbabe's? ;)

Dus dit komt niet ten goede van het nieuwe hostings plan? Maar om alleen de kosten te drukken van de kalender.

Goed idee,

is beter dan die van de chinees die ik elk jaar krijg

(veel modular en analoog op mooi glossy papier)

Als je die kalender niet mooi vind, weiger hem dan. Er zijn genoeg mensen die aan het eind van het jaar balen dat ze op zijn.

Groeten van een Chineze muffin ;)

count me in!

Hier 1 van mijn moppie's voor op de kalender .... of ligt er teveel zooi omheen :W

Attachments

• pict0496666.jpg
    pict0496666.jpg
    227,2 KB · Bekeken: 88
Misschien ist leuk om dan van alle synths een kewle iets schuin bovenaf foto te hebben...zo stoer over het knopjespaneeelll :L en dan een kleintje van bovenaf die je dan weer mooi onderaan in een hoekje van de maand kan staan ofzo :)

Zeg maar wat hoor...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back