Dit zette ik vandaag op de Korg Radias thread:
--------------------------------------------------------------------------
PRIJZEN VAN DE RADIAS>>>
In Amerika:
Rack = 999 US Dollars = 751 euro
Compleet = 1199 US Dollars = 902 euro
In Nederland:
Rack = 1399 euro = 1858 US Dollars
Compleet = 1775 euro = 2358 US Dollars
DIT KUNNEN ZE TOCH NIET MAKEN
Maaaewwwww
:confused:
-------------------------------------------------------------------------
Europa wordt echt letterlijk genomen. Belachelijk die prijzen die wij betalen. Je kunt zeggen "dat ligt aan de belastingen". Dat is crap natuurlijk. Het gaat hier niet meer om 19% maar om 45%. In Amerika kun je bijna 2 Radias kopen voor de prijs van één Radias in Nederland (Europa). Dit kunnen ze toch niet maken...
ZELFS de Access Virus & Clavia synthesizers zijn in Amerika goedkoper en die komen uit Duitsland en Zweden (respectivelijk).
Die Amerikanen lachen zich kapot
Ik ben geen econoom maar hier is toch iets lelijks aan de hand... Laat me a.u.b. weten dat dit een geintje is.
--------------------------------------------------------------------------
PRIJZEN VAN DE RADIAS>>>
In Amerika:
Rack = 999 US Dollars = 751 euro
Compleet = 1199 US Dollars = 902 euro
In Nederland:
Rack = 1399 euro = 1858 US Dollars
Compleet = 1775 euro = 2358 US Dollars
DIT KUNNEN ZE TOCH NIET MAKEN
Maaaewwwww
:confused: -------------------------------------------------------------------------
Europa wordt echt letterlijk genomen. Belachelijk die prijzen die wij betalen. Je kunt zeggen "dat ligt aan de belastingen". Dat is crap natuurlijk. Het gaat hier niet meer om 19% maar om 45%. In Amerika kun je bijna 2 Radias kopen voor de prijs van één Radias in Nederland (Europa). Dit kunnen ze toch niet maken...
ZELFS de Access Virus & Clavia synthesizers zijn in Amerika goedkoper en die komen uit Duitsland en Zweden (respectivelijk).
Die Amerikanen lachen zich kapot
Ik ben geen econoom maar hier is toch iets lelijks aan de hand... Laat me a.u.b. weten dat dit een geintje is.

NOT