Europa wordt genomen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Terra Pee

synthloos
Dit zette ik vandaag op de Korg Radias thread:

--------------------------------------------------------------------------
PRIJZEN VAN DE RADIAS>>>

In Amerika:
Rack = 999 US Dollars = 751 euro
Compleet = 1199 US Dollars = 902 euro

In Nederland:
Rack = 1399 euro = 1858 US Dollars
Compleet = 1775 euro = 2358 US Dollars

DIT KUNNEN ZE TOCH NIET MAKEN=( =( =(

Maaaewwwww=( :confused:
-------------------------------------------------------------------------

Europa wordt echt letterlijk genomen. Belachelijk die prijzen die wij betalen. Je kunt zeggen "dat ligt aan de belastingen". Dat is crap natuurlijk. Het gaat hier niet meer om 19% maar om 45%. In Amerika kun je bijna 2 Radias kopen voor de prijs van één Radias in Nederland (Europa). Dit kunnen ze toch niet maken...

ZELFS de Access Virus & Clavia synthesizers zijn in Amerika goedkoper en die komen uit Duitsland en Zweden (respectivelijk).
Die Amerikanen lachen zich kapot:bekdicht:

Ik ben geen econoom maar hier is toch iets lelijks aan de hand... Laat me a.u.b. weten dat dit een geintje is.

Origineel geplaatst door dione
Die Europese klinken beter...:walker:

Oja dat was het natuurlijk... en ik allemaal zeiken over een paar euro's.. wat wij hebben toch mazzel ;)

:slotje: NOT

Origineel geplaatst door Terra Pee
Oja dat was het natuurlijk... en ik allemaal zeiken over een paar euro's.. wat wij hebben toch mazzel ;)

:slotje: NOT
Misschien het markt mechanisme van vraag en aanbod dat de prijs bepaalt?:confused:
Ach, ik koop toch geen Korg. De meeste Korg apparaten zijn toch over-hyped. Het begon al met de M1...

:doei:
Yoonchi

Heb wel redelijk wat economie gehad, maar wij economen noemen dit: "Genaaid worden van achteren" 8o)

Wij zijn in 't voordeel hoor:

USA: 110 volt, Europe: 220 volt.

2x zoveel stroom en niet 2x de prijs, maar slechts rond de 45% extra qua prijs !!! :okdan:

8o)

Origineel geplaatst door Zoidsity
Wij zijn in 't voordeel hoor:

USA: 110 volt, Europe: 220 volt.

2x zoveel stroom en niet 2x de prijs, maar slechts rond de 45% extra qua prijs !!! :okdan:

8o)
hoeveel Watt verbruikt de radias?
in hoeveel uren aanstaan heb je dit dus terug verdient?
8o)

:D Boeiend, 'k heb er geen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back