vraagje over Cubase vstplug-in

Wietse

Nieuwkomer
Gegroet,

Bij het installeren van een vstplugin loopt er telkens iets fout bij mij.
Ik sleep de dll-file naar program files>steinberg>vstplugs. Normaal zou dit dan toch moeten werken, dacht ik.
Maar mijn plugins komen in Cubase SX3 niet bij de vst-instruments, maar ze staan onder de effects van de audiochannels.

Kan er iemand mij helpen om deze terug onder de juiste plaats te krijgen?

Cause I'd really like to make music
tnx in advance

Hey Wietse,

Weet je zeker dat het een VSTi instrument is en geen VST effect pluggin?
Om welke plugin gaat het BTW.

Greetings van Defaulty

Yamaha Final Master
Native Instruments Absynth
Native Instruments FM7
Drumagog
Novation V-station

no fx-plugins dus;)

Origineel geplaatst door Wietse
Yamaha Final Master
Native Instruments FM7
Drumagog
Novation V-station

no fx-plugins dus;)

Volgens mij zijn dat allemaal vst's die je moet installeren...dus gewoon de installer runnen,authoriseren en klaar...staat ook in de handleiding...

Origineel geplaatst door Wietse
Yamaha Final Master
Native Instruments FM7
Drumagog
Novation V-station

no fx-plugins dus;)

moet je even zoeken waar de a1.dll of de embracer.dll staan daar moet je zijn iig!

maar ik betwijfel of het slepen van de dll van de ni plugs gaat werken.. of je moet die geregistreerd hebben natuurlijk...

Dat is allemaal gebeurd, maar toch belanden die plugins bij de effecten...:confused:

Je moet in cubase ff een lijstje laden waar gedetecteerd plugins staan, hier kun je bijv. ook folders toevoegen etc.
druk ook ff op refresh ..soms staan plugins uitgeschakeld en moet je ze ff aanvinken.. dat sommige vst instruments zichtbaar zijn bij de effecten kan te maken hebben omdat je bijv. de efften van de betrefende instrumenten ook los kan gebruiken over andere zooi heen

maar goed, sowieso moet je plugins wel ff normaal installeren (als er een installer bij zit).. anders worden je registers niet bij gewerkt met verwijzingen naar bestanden/beveiliging sleutels en mappen die nodig zijn etc..

Back