De Front 242 thread

Niet écht een fan maar zeker een liefhebber! Heb voor het eerst het album "Tyranny (for you)" gekocht en vond ik súper! Daarna de Geography en Front by Front gekocht, samen met enkele Nitzer Ebb albums. Het was toch een klein periode en het is (structureel) voorbij... Maar af en toe pak ik de cd's terug en luister...

Ik zoek OFF nog op vinyl :P

Ik vind dat enorm triest dat de 79 minuten van een cd altijd maar benut moet worden met obscure en vaak niet boeiende versies van tracks van een album ;)

Ik vind vinyl gewoon leuker dan cd.

Ik vind dat enorm triest dat de 79 minuten van een cd altijd maar benut moet worden met obscure en vaak niet boeiende versies van tracks van een album ;)
dat maakt dan toch niets uit verder... dan luister je ze niet zoals je ook niet zou kunnen als ze er niet op zouden hebben staan en de CD daarmee dus korter zou zijn geweest... maar dan had je misschien zitten klagen dat er niet genoeg op zou hebben gestaan :P

Ja man ik vervloek ook al mijn 12inches met 10inch cut's ;)

3 paginaatjes met een klein aantal Front 242 fans op een synthforum,
das best teleurstellend :(

3 paginaatjes met een klein aantal Front 242 fans op een synthforum,
das best teleurstellend :(

nederland is een mainstream land, er is weinig ruimte hier voor dingen die niet het geëikte paadje bewandelen
da's altijd zo geweest en dat zal ook nooit veranderen
heb je jezelf nooit afgevraagd waarom er eigenlijk nauwelijks EBM en industrial bands in holland zijn?
in belgië en duitsland(denemarken, zweden, italië, UK, amerikkka) zijn er veel meer van dit soort bands
de noise doet het hier wel beter, maar EBM/industrial is toch net iets te moeilijk ofzo

hmm das wel raar want ik ben 2 keer bij Summer Darkness in Utrecht geweest en daar zag het zwart van goths... die zouden toch wel industrial goed vinden?
of is het maar een heeeeel klein percentage

Ik heb de 12" van Headhunter :P (1988!). Dat was wel een hele vette track toen! :halleluja
Ik luister hem niet vaak, maar ben wel blij dat ik hem heb. Maar om nu te zeggen dat ik een fan ben................

:halleluja dat is een van de tracks waardoor ik naar muziek met synths ben gaan luisteren
de andere is DAF - der mussolini

wow even een oude foto gevonden die ik nog niet kende :)

Attachments

• DanielBFront242_edit450x281.jpg
    DanielBFront242_edit450x281.jpg
    38,6 KB · Bekeken: 91
hmm das wel raar want ik ben 2 keer bij Summer Darkness in Utrecht geweest en daar zag het zwart van goths... die zouden toch wel industrial goed vinden?
of is het maar een heeeeel klein percentage
"goths" zijn de "new-wavers" van post-jaren 80. Dus sommigen vinden Industrial & post Industrial goed, anderen dan weer niet ;)

nederland is een mainstream land, er is weinig ruimte hier voor dingen die niet het geëikte paadje bewandelen
:? volgens mij is gabber, crappy hardcore, etc. nergens zo populair geweest als in Nederland en om dat nu meenstream te noemen....

maar EBM/industrial is toch net iets te moeilijk ofzo
toen ik nog jong (en bedorven) was, ging ik vaak naar een bar/club (toen heette dat nog gewoon een disco) waar ze de helft van de avond ebm draaiden (6 weet vast wel welke toffe ;) tent ik bedoel)

maar om helemaal on topic (en ook helemaal 2011 te blijven) onderstaande vind ik nog steeds een oke trek van front

:? volgens mij is gabber, crappy hardcore, etc. nergens zo populair geweest als in Nederland en om dat nu meenstream te noemen....

dat noem ik zeker mainstream, want ik kan daar geen greintje creativiteit in bespeuren
en net wat je zegt populair=mainstream, anders word het niet populair

heavy, speed, trash en death metal is voor mij ook mainstream

dat noem ik zeker mainstream, want ik kan daar geen greintje creativiteit in bespeuren
en net wat je zegt populair=mainstream, anders word het niet populair

heavy, speed, trash en death metal is voor mij ook mainstream
Populair in Nederland zegt niet per se iets over de rest van de wereld.

En ik denk niet dat je bij mainstream over "voor mij" kan praten. Mainstream is statistisch vast te stellen.

Back