[SYNTON] Fenix in NL!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oozi

Ouwe rot
in perfecte staat...

nu op 1550 GBP.

ctrl+c/ctrl+v

"Fenix Modular system (Built by the original 1973 to 1989 Synton team). Only 75 built; this unit is one of the original 25 that are hand built. Including two original owner manuals and 27 Hirschmann patchcords. Cosmetically: 10 out of 10 (looks brand new). Technically in 100% working order."

hier dus

en weer een plaatje:

Attachments

• syntonfenix.jpg
    syntonfenix.jpg
    58 KB · Bekeken: 133
En vergeet niet dat je nog eens een keer 10% erover betaald bij Vemia. Dan wordt dat ding toch wel in een keer erg duur.

het kost wat, maar daar betaal je dan ook voor!

Origineel geplaatst door schaapje
het kost wat, maar daar betaal je dan ook voor!

Mooi uitgedrukt :)

Is deze nu van Bob Modulair?

Maar dan heb je ook iets unieks, er zijn er maar heel weinig van!

Nou ja zeg.. er is een bod van 3050 GBP !!! Dat is 5000 Euro.. uh :confused:

Die dingen waren toen 3500,- gulden. Das dus een leuke winst die er gemaakt wordt.

Hee, die heppik eerder gezien...

303s waren ooit gratis bij Eindhoven Musical Instruments... Dat is dus ook een leuke winst.

Ik weet nu 8 fenixen te zitten in de wereld en iedereen is er helemaal dol van.. Dus misschien is ie het waard..

Of hij het waard is? Gezien de prijzen die er tegenwoordig voor synths gevraagd word die IMHO veeel minder zijn, in die verhouding istie het zeker waard. Het is een beetje jammer dat de Fenix vanuit een hele andere filosofie gemaakt is.
Het is echt een bak van freaks voor freaks, gemaakt om plezier aan te beleven, en niet voor makelaars...
Het is wel een echt hele bizarre modular, die je eigenlijk pas moet gaan gebruiken als je op alle andere modulars uitgekeken bent (quote van de ontwerper)
Sinds ik er ooit mee heb mogen spelen, schrik ik zo nu en dan wakker, midden in de nacht, badend in het zweet een droge mond, nog steeds dromend dat er een leger van bontgekleurde patchcords me probeert te wurgen.. Damn, wat een machine..8D

Marten, daar heb ik dus ook last van na de synthforum.nl meeting. Achteraf zou ik echt veeeeeel meer gedaan hebben met die twee fenixen en die synton sequencer... Maar ja... Misschien ooit nog eens in de verre toekomst..

De Fenix is voor bijna 5000,- euro naar Aphex TWin gegaan. Tja, je moet iets als je teveel geld hebt. Hij heeft ook mijn analoge sequencer gekocht. Als iemand zijn telefoonnummer nog moet hebben... ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back