[Track]Rauwe Herrie

ik vind m een beetje stil staan eigenlijk
het is mijn ding niet helemaal, maar de beat loopt niet
en die samples zitten er soms niet lekker in.. die moeten ook groeven

Het is of ik gedurende heel de track ergens op zit te wachten wat uiteindelijk niet komt..................vaag.:)

Origineel geplaatst door fjoesz
ik vind m een beetje stil staan eigenlijk
het is mijn ding niet helemaal, maar de beat loopt niet
en die samples zitten er soms niet lekker in.. die moeten ook groeven
Ben t met je eens, die beat moet op een gegeven moment gewoon gaan rollen...nu swingt, hakt of funkt t niet

verder wel coole geluiden :okdan:
zou wel minder je samples herhalen, dat vind ik altijd een beetje goedkoop klinken

Al even geleden dat ik hier op het forum nog eens ben geweest ..

cat_hearing_thumb.gif
idd Wat een herrie .. :D

Kheb al betere dingen van jou gehoord .. ;)

Groenten,
Com8

Bedankt voor t luisteren :biertje:

Ik snap wel een beetje wat jullie bedoelen .. meer variatie in de kick/snare .. probleem is alleen dat door de dosis distortion die de snare / kick met zich mee brengen de mix al snel dichtsmeert met distortion die niet meer mooi overlapt..
misschien ga ik de kick/snare ff overnieuw doen met wat minder distortion zodat ik probleemloos meer variatie kan gebruiken .. vind t alleen zelf minder mooi dan..

ik was eigenlijk van plan om de kick/snare zou te houden maar meer groove toevoegen door opvulling van andere geluiden
maar goed misschien gaat dit uiteindelijk toch niet zo goed uitpakken.. ik zie wel ff.. bedankt voor de feedback :)

"and the cops let me keep killing them" -> wordt veelste veelste vaak herhaald... zou hoogstens een keer of twee-drie gebruiken in de hele track

voor de rest ook oppassen met het overdreven herhalen van die samples... zou elk sample maar één of hoogstens twee keer laten horen

verder zit er wel wat in... leuke bijgeluiden en die acid lijn past wel:)
beat mag nog wel wat anders, hij doet idd nogal weinig, zoals hier eerder gezegd is

Back