Kan ik een emu 1212m syncen aan emu 0404USB ?????

Mozt-Hard

Stamgast
Hellooooo peepz,

Allereerst weet ik niet goed hoe ik het uit moet leggen maar wat ik heel graag wil proberen voor een optreden is het volgende.

Ik zou graag mijn emu 1212m syncen aan een emu 0404 usb zodat de bpm gelijk loopt.
En dat de 2 verschillende projecten dan zegmaar te gelijk lopen zodat we samen een leuke set neer kunnen zetten vanaf 2 computers

Ik hoop dat dit mogelijk is omdat we dan niet mijn project over hoeven te zetten naar de labtop van mijn maatje???
Dit scheeld me een hele hoop werk maar vooral cpu zodat er lekker veel ruimte overblijft om de boel eens goed te freaken.

Gr.Simon

Hee, wat jij wilt heeft niks met je geluidskaart te maken. Het syncen moet namelijk in het hostprogramma gebeuren. Ik weet dat VirtualDJ via het netwerk kan syncen, en een DAW als Ableton Live kun je prima via MIDI syncen.

Origineel geplaatst door DavidMenting
Hee, wat jij wilt heeft niks met je geluidskaart te maken. Het syncen moet namelijk in het hostprogramma gebeuren. Ik weet dat VirtualDJ via het netwerk kan syncen, en een DAW als Ableton Live kun je prima via MIDI syncen.

Ok ik denk dat ik al weet wat je bedoeld.Ik moet dus in alle 2 de pc's de midi settings wijzigen naar de usb en ff een kabeltje er tussen van usb naar usb poort.......Of heb ik verders nog wat nodig daarvoor om via midi te kunnen syncen??

Back