Welke presets uit de H8000FW gebruik je?

Origineel geplaatst door boeklanoei
Die dinosaurus is dat wat? Krijg je dan net zo'n vette sound als in Jurassic Park? Is het een T-rex of wat?

Las vanmiddag dat je nu ook een trotse bezitter bent van een H8000FW... dan hoef ik die mp3 dus ook niet te posten :)

En... happy met de aankoop? Post maar meteen je favoriete preset ;)

Origineel geplaatst door boeklanoei
Die dinosaurus is dat wat? Krijg je dan net zo'n vette sound als in Jurassic Park? Is het een T-rex of wat?

Hey boeklanoei!

Gefeliciteerd met je H-8000FW! Van OJS!

Veel twijfels, maar toch doorgezet.. Respect!

Je gaat er geen spijt van krijgen gozer! :)

Beste Ridder, het mag nog gewoon best gepost worden. Ik wil wel eens horen of jouw dino net zo lekker gromt als die van mij. hahaha.

Origineel geplaatst door RiSC
Hoe cool!!
Vanaf 2 januari is de eventide mailinglist weer actief en volgens de support-sensei Italo, staan ons vreselijk coole dingen te wachten. Hoe weet jij dat nu al dan trouwens?

Van Ray MaxWell, vice president sales and marketing...

En ja daar is die! De beta versie.. De link staat op http://tech.groups.yahoo.com/group/eventidehelps/ voor de members

100 niewe presets!

Hallo Iedereen!

Leuk om te zien dat er zelfs een Nederlands clubje is met H8000 liefhebbers. Heb zelf serienummer 0013 :-) en een van de eerste Eclipses. Jarenlang zeer actief geweest op Eventidehelps en vrachten presets geschreven.

Wat ik vooral leuk vindt van de upgrade is dat ze de vervelende 12kHz toon die soms optreed, hebben weten te traceren en weg hebben gehaald. Ik heb het ooit eens gemeld bij Italo, maar kreeg er geen echte responce op. Iets in de trent, van daar heb ik geen last van en dan is het er niet.

Het apparaat is verder te gek. Ik vind de gampjes beter dan in mijn pcm91 en er zijn veel heel veel mogelijkheden. Ik heb hem volledig digitaal aangesloten op mijn Nuendo / Lynx AES16 setup.

De converters zijn prima en op hetzelfde niveau als mijn Aurora16's. Ik heb ze jaren als main converters gebruikt zonder dat ik er volumeregeling tussenhad. Sipelweg de gevoeligheidspotmeters op de genelecs 1037 terugdraaien en 15 dB op de master van de 8k. Die geeft echt 27-28 dBu op de uitgang bij 0dBFS, dus wees voorzichtig.

Op mijn eigen forum zet ik binnenkort de nieuwe versie die ik heb gemaakt van de EMT-250 emulatie. De Dim D in de vintagebank is ook van mijn hand.

Groet,

Harrie Munnik
www.studiofroombosch.com
www.effectprocessor.com

De betaversie werkt perfect hier! Ik weet nog niet precies wat voor nieuwe modules erin zitten, ik heb nog geen tijd gehad om daarin te duiken.
Ik ben even de nieuwe presets doorgegaan en ze klinken goed! De bijgewerkte documentatie is fijn, de nummers kloppen nu (bij de presets). Verder heb ik de H8000fw gewoon de hele week gebruikt zonder dat er zich iets vreemds mee voordeed.

:erm: weinig snippets nog hier.. jammer..

Back