[track] Setaya

Origineel geplaatst door sander
Sorry, vindt dit niet cool. Het lijkt wel een demo van 1 of ander saai keyboard.

Misschien heb ik wat te vaak naar Cylob geluisterd. Ik denk echter eerder dat je gewoon niet van het genre houdt... :D

Origineel geplaatst door sander
p.s. ik vindt maar heel weinig goed hoor :)

Geeft niet. Ik vind de meeste tracks die ik hoor ook niet geweldig. Maar bedankt voor je feedback :okdan:

Laatst gewijzigd:
Re: [track] Setaya

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
En jawel, ik heb weer een nieuwe track gemaakt, genaamd "Setaya".

..Weer, je zegt het zelf al ...
Liever kwaliteit dan kwanititeit....

Dit geld voor alles dus is niet persoonlijk.!

..sorry ik ben in een afkraakbui..

Mijn excuses daarvoor!!

Re: Re: [track] Setaya

Re: Re: [track] Setaya

Origineel geplaatst door Bass

..Weer, je zegt het zelf al ...
Liever kwaliteit dan kwanititeit....

Dit geld voor alles dus is niet persoonlijk.!

IK bedoel met "weer" enkel dat ik deze track heb geplaatst vlak na mijn vorige (Paramountic). Ik ben best wel lang bezig aan mijn tracks.. synths & beats programmeren, mixen, arrangeren (dat laatste is vaak nog het lastigst). Ook deze track was er niet 1-2-3. Heb je er wel naar geluisterd?

Heeft er heel misschien *iemand* nog iets *zinnigs* te zeggen over deze track? Of moet het allemaal trance, house of IDM zijn?

Hey! Ik heb hem nu pas geluisterd maar ik moet zeggen ik mag het wel! Dit valt voor mij in het genre Plaid ofzo van de laatste jaren en dat is helemaal niet onaardig.. Leuk bedachte melodietjes maar mag best nog wat transposing hebben zo nu en dan. Mooie live gitaar erbij en dat hoor jeniet vaak!

Arv

Ik weet niet echt wat er fout is aan de track en waarom jullie die track afbreken. Je kon misschien zeggen wat er kon aan veranderen in plaats van domweg te zeggen dat je het niet goed vond. ik heb niets tegen negatieve kritiek maar kritiek zonder enige inhoud is zinloos.

Kat Yidaki: ik vind dit dus een coole track lekker groovy, de gitaar geeft het iets extra.ik zeg dit niet om je een plezier tedoen btw, maar omdat ik het wel een goede track vind.

greets isnieZot

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Of moet het allemaal trance, house of IDM zijn?
Nee dank U, liever niet...

Maar vooruit, iets zinnigs dan maar: Zo voor een minuutje of 2 vind ik dit best OK maar als geheel toch wat te eentonig (maar dat kan zijn omdat ik me snel verveel:). En het bijna-rhodes-achtige geluidje vind ik niet zo denderend in het geheel passen
Maarre gitaren heersen...

Vind die lead met delay erg grappig. De track is rythmisch OK en kabbelt lekker door.

Qua mix lijkt me de bas iets te zwaar, en de drums zouden qua mid en hoog wel wat harder kunnen. De leads enzo mogen misschien ook wel ietsje harder (niet zoveel).

Origineel geplaatst door farlukar

Nee dank U, liever niet...

Maar vooruit, iets zinnigs dan maar: Zo voor een minuutje of 2 vind ik dit best OK maar als geheel toch wat te eentonig (maar dat kan zijn omdat ik me snel verveel:)

Uhm.. moet voor jou een nummer dan om de paar maten van ritme of stemming wisselen?

En het bijna-rhodes-achtige geluidje vind ik niet zo denderend in het geheel passen

Ik vond het geluid zelf meer lijken op een Hohner Clavinet. Jeweetwel, lekker a la Stevie Wonder :D

Maarre gitaren heersen...

Ik zal een geheimpje verklappen: het is een zes-snarige basgitaar (hoog gespeeld, natuurlijk)

Origineel geplaatst door fuse
Vind die lead met delay erg grappig. De track is rythmisch OK en kabbelt lekker door.

Qua mix lijkt me de bas iets te zwaar, en de drums zouden qua mid en hoog wel wat harder kunnen. De leads enzo mogen misschien ook wel ietsje harder (niet zoveel).

Ik weet heel vaak niet zo goed wat ik met mix-adviezen aan moet. Als ik de lead wat harder zet, moet ik heel vaak ook weer de bassen aanpassen, wat dan weer in de knoop raakt met de kick, die ik zachter moet zetten waardoor de snare weer te hard klinkt.. enz enz. Vaak leidt dat wel tot een *andere*, maar niet echt *betere* mix (integendeel). De mix die je nu hoort is het beste wat ik zelf eigenlijk kon verzinnen. Ik ben allang blij dat er geen evidente fouten in zitten :erm:

Nou, op naar nieuwe muziek. Bedankt voor de feedback :doei:

De track klinkt alsof hij is geschreven voor een gameboy spelletje, maar dat kan ook liggen aan speakertjes waar ik m op beluister..... :P .
Op zich vindt k m wel leuk, klinkt een beetje chipie en daar houdt ik op zich wel van op z'n tijd.

Origineel geplaatst door Traxopia
De track klinkt alsof hij is geschreven voor een gameboy spelletje, maar dat kan ook liggen aan speakertjes waar ik m op beluister..... :P .

Nou, de meeste Gameboy spelletjes hebben bij verre niet zoveel bas :) Ik krijg zelfs klachten dat de bassen veel te hard staan... maar ik houd nu eenmaal van lekker diep gerommel. Misschien ga ik wat van mijn tracks remixen en zet ik de bas wat lager.

Back