*Trackje* Automatic Panic

Wel &^^^&&gtigti, ik vind hem denk ik heel top als ik hem naar 8-bits omzet en het laag eruit filter, en mischien iets langzamer laat lopen.

Hey,

Misschien een beetje late reactie, maaja...Vond de track niet af. Ik proefde geen spanning of vibe. Droog. De edit is op zich een heldere. Wel Hardhouse/style. Probeer inderdaad wat dynamischer te eq-en. Afgestelde mids en high en een ietsje droge amplifier of distortion. Ook zou ik de leegte een beetje opvullen door wat percussie toe te voegen. Met een reverbje hier en daar las je ook een stuk mee in. De kick zou ik snappy'er maken. Daarmee licht je 'm eruit en klinkt ie in een zaal of hal een stuk ruiger. Nu is ie een beetje te bol. Maakt het log. Het melodietje zou ik simpeler aanpakken. Geen moeilijke rifjes. Tenzij je een trance edit ervan wilt maken, natuurlijk :) En ja, bedenk een gimmick. Werkt, qua jouw gekozen genre, vaak goed!

Keep up the geest. Blijf 'm uit het flesje halen!

Ciao,
CHAM

Hey cham,
Nu ik hem in een redelijke zaal over dikke pa heb gehoord vind ik inderdaad de mix ietsie droog. De kick moet idd snappier en de snare mag wat meer aanwezig zijn. Gimmickje kan er ook nog wel bij ... zodra god me er een geeft stop ik hem erin ;). Vooral dat stuk in aanloop naar de break valt een beetje dood door gebrek aan percussie...

Tnx for je tips... gr,
><i

zoals je zelf al had ontdekt, de percussie is iets te weinig in deze track.. Wel coole geluidjes gebruikt hoewel sommige me wel zeer bekent in de oren klinken..
En laat de bassdrum is godsnaam langer door dreunen.. >:|

dus in plaats van BOEM... BBBOOOOOEEEEEMMMM... 8)

nice track..

greetz :biertje:

als ik hardstyle hoor moet ik altijd aan een nummer van de party animals denken(zou de titel niet weten:used & abused of zo)van vroeger (wie kent ze nog>
maar nummer zit lekker in elkaar beetje standaard geluiden.
maar hij is ok.
ik denk alleen geen potentiele floorfiller. daarvoor mist ie iets

Origineel geplaatst door prayer
zoals je zelf al had ontdekt, de percussie is iets te weinig in deze track.. Wel coole geluidjes gebruikt hoewel sommige me wel zeer bekent in de oren klinken..
En laat de bassdrum is godsnaam langer door dreunen.. >:|

dus in plaats van BOEM... BBBOOOOOEEEEEMMMM... 8)

nice track..

greetz :biertje:

Sommige zeer bekent :) dank je, alles zelf gepatched... from scratch :)

bassdrum mag snappier........ niet nog langer
Used en abused :) haha, dat is wel errug hard hoor :)

Floorfiller is ie niet echt idd... maar ik ga em nog wel beetje remixen... ietsjes dansbaarder maken... dan gouw verder met een volgende..

Origineel geplaatst door ><i

Used en abused :) haha, dat is wel errug hard hoor :)

jawel maar zelfte soort basdrum(met een soort staart er aan zal ik maar zeggen

Absoluut niet mjn smaak maar helemaal afgeluisterd. Ik kan hier wel op springen hoor. Woempf woepmf die bass. Wel lollig. Het stereo effect van het droge orgeltje gaat in de zaal een beetje weg denk ik. Maar de koptelefoon zegt niet te veel boem (Sony HD265 boemt nogal) dus de mix is lekker. Maar geen automatische paniek.

Nou eh ja best leuk dat het net is of er wat doorheen lult. Wow wow bla bla panic. NU NOG EEEN DANSJE ERBIJ. Als Allah je vergeeft.

Bij mij dus net hetzelfde. Moet een wachtwoord geven.
Na die reacties ben ik wel benieuwd geworden.

grtz

Back