Toen ik vorige week een beetje aan het kijken was op internet, kwam ik hier terecht. Tot mijn verbazing bleken er behoorlijk wat mensen te bestaan die bezig zijn met ´het produceren van elektronische muziek´, of hoe je het ook wil noemen.
Zelf ben ik al weer een aantal jaar bezig, op het moment in het bezit van een Yamaha Cs1X (hij moet weg voor ± 300; ik ga de K-station van Synthmann kopen), van een TCE triple-c, een gare computer met Terratec EWS 64XL en een Akai S3000XL. Laatstgenoemde is momenteel in reparatie
, dus ik heb al zo´n 2 maanden niks meer gedaan (Bij mij draait het produceren altijd om de sampler!).
Zelf maak ik muziek die varieert van progressive tot trance tot techno, maar ik probeer zoveel mogelijk variatie en vaagheid te verbergen in mijn tracks (ik zal wel een keer wat laten horen).
Tevens draai ik ook al zo´n 4 a 5 jaar (stijlen varieren tevens op dit gebied) en ik acht mezelf een stuk bekwamer dan de meeste populaire DJ´s (sorry voor dit arrogante moment...).
Voor mensen die het willen weten: Ik ben 20 jaar, woonachtig in Leiden en studeer Geschiedenis (2e jaar).
Ik moet zeggen dat deze site een puik initiatief is; normaal gesproken haal ik allerlei info uit e Future Music, maar dat is toch anders.
Tot ziens iedereen!!!
Zelf ben ik al weer een aantal jaar bezig, op het moment in het bezit van een Yamaha Cs1X (hij moet weg voor ± 300; ik ga de K-station van Synthmann kopen), van een TCE triple-c, een gare computer met Terratec EWS 64XL en een Akai S3000XL. Laatstgenoemde is momenteel in reparatie
, dus ik heb al zo´n 2 maanden niks meer gedaan (Bij mij draait het produceren altijd om de sampler!). Zelf maak ik muziek die varieert van progressive tot trance tot techno, maar ik probeer zoveel mogelijk variatie en vaagheid te verbergen in mijn tracks (ik zal wel een keer wat laten horen).
Tevens draai ik ook al zo´n 4 a 5 jaar (stijlen varieren tevens op dit gebied) en ik acht mezelf een stuk bekwamer dan de meeste populaire DJ´s (sorry voor dit arrogante moment...).
Voor mensen die het willen weten: Ik ben 20 jaar, woonachtig in Leiden en studeer Geschiedenis (2e jaar).
Ik moet zeggen dat deze site een puik initiatief is; normaal gesproken haal ik allerlei info uit e Future Music, maar dat is toch anders.
Tot ziens iedereen!!!