camping-hitje ???

vind de muziek wel leuk.. maar de zang heeft een hoog Herman ''im a dancer'' gehalte

Misschien een kwestie van smaak, maar ik vind dat het wel wat stoerder kan. Vocals zijn niet je van het, maar ik heb er respect voor dat je het uberhaupt aandurft want veel doen dat niet :smeris: Maar ik vind het momenteel een beetje als gay-disco klinken ofzo :confused:

hahahaha

herman im a dancer...en gay disco.. mm toch nog effe wachten voordat ik m aan mn vriendin laat horen...LOL

cheers

Voor mij lijkt het inderdaad dat de newbeat van weleer terug komt.

Maar op zich voor een eerste track toch wel een goed begin.

Je moet toch ergens beginnen! Dus bij deze bank vooruit en kus van de schooljuf want je eerste track is klaar

ik vind het wel aardig koel! ik had wat anders verwacht bij 'campinghitje'... ik vind de vocals wel okay, soort van donkerig wave-achtig. dat het soms valsig is maakt het juist meer authentiek... tot 1.30 zou zo iets van -rational youth- ofzo kunnen zijn ofzo, als je er een 808 onder had gedaan. alleen vind ik dat opkomend stereo gegate trance achtig geluidje wat soms opkomt lelijk, bijv. op 2.50.

wel goed hoor!

Origineel geplaatst door cgholland
hahahaha

herman im a dancer...en gay disco.. mm toch nog effe wachten voordat ik m aan mn vriendin laat horen...LOL

cheers

je kan m gerust aan je vriendin laten horen.. is toch alleen maar leuk dat je zo met muziek bezig bent?
ik zou t alleen niet opsturen als potentiele ''hit'' (al schijnt herman trouwens wel redelijk te verdienen :P )..
maar verder is t leuk gedaan hoor :)

Back