CJ Bolland in z'n Studio'tje: JimTV-GoingOut

Re: CJ Bolland in z'n Studio'tje: JimTV-GoingOut

geinig. valt ook op dat 'n00bs' (niet oneerbiedig bedoelt, heb er ff geen ander woord en. tja , ik heb bijv. geen verstand van motoren anderen weer wel hehe) altijd heel impressed zijn over de vele knoppen en toetsen en dat je altijd als expert niet meer kan uitbrengen als "tja, zo ingewikkeld is het ook weer niet";)

Idd,

'K weet eigel'k niet of diegene die in nederland wonen ook JimTV kunnen ontvangen?

Tegenwoordig heb je van die digitale 'relay' uitzendingen
hier bij ons van Telenet en Belgacom,
maar gaat dat tot in ndl?

Re: Re: CJ Bolland in z'n Studio'tje: JimTV-GoingOut

Re: Re: CJ Bolland in z'n Studio'tje: JimTV-GoingOut

Origineel geplaatst door nomore
geinig. valt ook op dat 'n00bs' (niet oneerbiedig bedoelt, heb er ff geen ander woord en. tja , ik heb bijv. geen verstand van motoren anderen weer wel hehe) altijd heel impressed zijn over de vele knoppen en toetsen en dat je altijd als expert niet meer kan uitbrengen als "tja, zo ingewikkeld is het ook weer niet";)

hoogst waarschijnlijk zal hij wel meer gezegd hebben... maar meestal wordt dat niet gemonteerd...
het moet allemaal snel en flashy zijn... school tv is (spijtiggenoeg) passé

Uiteindelijk was de boodschap van het filmpje: "CJ has a new CD"

Wat is dat toch irritant van die n00bs die geen zak van studios weten en lopen bruinwerken naar de eigenaar van die studio. :D

Hier nog een reportage over CJ Bolland in zijn studio:

Wel opvallend dat hij veel Kurzweil synths gebruikt.

Ik vond het oude werk van CJ enorm goed, maar zijn recente nummers zijn niet om aan te horen. Dit nummer was een van de baanbrekende uit de vroege jaren 90:

Belgische house docu uit 91 of 92 met oa CJ Bolland

Documentaire van Slices Magazine (augustus 2008). Het verhaal van Jade 4U (Nikkie Van Lierop) en CJ

Back