Hoi,
ik ben totaal nieuw in midi/synth gebeuren, en ben al enkele dagen bezig met het aansluiten van een cs1x op mijn pc. Ik krijg echter totaal niets aan de praat. De cs1x is aangesloten via midi kabel. Wanneer ik via een monitor programma midi data probeer te bekijken krijg ik niets te zien. Heb al vanalles geprobeerd, alle mogelijke settings op de cs1x gewijzigd en getest maar steeds geen resultaat. Is er misschien iemand die ook dit toestel heeft en me eventueel wat kan helpen om de juiste instellingen te maken ?
alvast bedankt,
Ariff
ik ben totaal nieuw in midi/synth gebeuren, en ben al enkele dagen bezig met het aansluiten van een cs1x op mijn pc. Ik krijg echter totaal niets aan de praat. De cs1x is aangesloten via midi kabel. Wanneer ik via een monitor programma midi data probeer te bekijken krijg ik niets te zien. Heb al vanalles geprobeerd, alle mogelijke settings op de cs1x gewijzigd en getest maar steeds geen resultaat. Is er misschien iemand die ook dit toestel heeft en me eventueel wat kan helpen om de juiste instellingen te maken ?
alvast bedankt,
Ariff
was trouwens ook een cs1x......memories, sweet memories . . . . .

wel dan weet ik echt niet meer wat het probleem kan zijn
De midi poort testen op enig signaal levert niets op... en wanneer ik via wmp een midi filetje probeer af te spelen krijg ik ook al geen geluid... Nog iemand een idee ? Ik weet trouwens niet of dit interessant is maar via dxdiag krijg ik ook geen enkele van de midi tests te horen. Heb zonet al is andere drivers geprobeerd van Realtek maar dat bracht ook geen oplossing...
J@ker, om me zo te helpen ! Tof dat er ook zo'n mensen zijn !