virus be en arpeggio

javan

Ingeburgerd
ik kan in mijn virus b op single de arpeggio op on zetten en verder de arpeggio instellen.
in muti kan ik deze enkel op on zetten;en niets meer.
Dus kan ik ze ook niet gebruiken.
moet ik nog iets anders instellen.?
gr,jan

Volgens mij moet je toch echt eens RTFM gaan doen :D

Er zijn 3 modes:
- Single
- MultiSingle
- Multi

Als ik het goed heb (heb nu een TI, en m'n C kennis is verwaterd):
- In Single heb je 1 kanaal.
- MultiSingle en Multi horen bij elkaar. Je hebt dan 16 patches. MultiSingle is hetzelfde als Single maar dan in een omgeving met 16 patches/kanalen. Multi zijn globale instellingen voor de 16 kanalen.

Vwb de arp. In MultiSingle heb je dezelfde opties voor de arp als in Single, maar dan 16x.

Doe jezelf en dit forum nou even een lol en gebruik één centraal topic voor al je Virus B problemen...

Over je vraag: probeer de 2 definable buttons aan de linkerkant van de Virus eens toe te wijzen aan arpeggiator functies, lukt het dan ook niet? Zelf heb ik dit ook en ik kan me niet herinneren dat ik ooit problemen met de arp heb gehad in multi mode. Anders is het toch ook niet zo'n groot probleem om hem even in single mode te zetten om de arp aan te passen?

ok,zal dit eens proberen...begrijp jullie frustraties..over mijn te vele vragen..toch bedankt voor het antwoord.
ik ben bereid om geld uit te geven aan materiaal,en ook aan hulp..
dus dit is een oproep..
woon te brugge(belgie west vlaanderen )en zoek iemand die me 2 a 3 uur kan helpen met mijn directe vragen,en heel de boel eens deftig aan elkaar aan te sluiten.
zeg me uw prijs..please,en dan ben ik 1 zorg minder voor dit forum...:doei: *D

Back