HD en geheugen voor MPC1000

dextah

Ouwe rot
Weet iemand een shop in Amsterdam voor interne geheugen en een hd voor de MPC1000 ?
Ik had in mijn vorige MPC1000 geheugen van mijn ouwe Powerbook gestopt dus mischien kan ik daarvoor naar een Apple dealer .. maar voor een (laptop) hd zou ik het eigenljk niet weten .
Ben alleen maar bekend met Mac-house - Apple dealers .

Zo, heb je een hele dag geduld gehad joh? :kont:

Had je nu een verhaal willen doen dat je met een standaard laptop SO-DIM van 256 MB ook je mpc kunt upgraden naar 128MB voor de helft van de prijs van de officiele akai upgrade,

Maar heb er op deze manier weinig zin in moet ik zeggen.......

Het is een forum, mensen MOGEN reageren.....niet moeten. Wees blij dat er een mogelijkheid tot vragen stellen beschikbaar is zou ik zeggen. Zulke antwoorden demotiveren iig behoorlijk om op de reply knop te drukken.

Maar goed, veel plezier: http://www.mpc-forums.com/

O ja goh .. ik had een smilie er bij moeten zetten dat het sarcastisch bedoelt was anders voelen simpele zielen zoals jij die niks anders hebben dan internet en forums zich aangesproken .. :r

Ik had er ook even bij moeten zetten dat ik op dat moment net wegging om geheugen en hd te halen .
Spijt me echt vreselijk ..

Mpc forum heb ik ook lekker veel aan voor een shop in Amsterdam .. kon ik ook nog niet ...

Goh dat wist ik niet ........ dat een 256 SO-DIM in de MPC1000 past .. ik wilde ook bij een pc boer om een EXM128vragen .. jeetje

Echt heel erg bedankt voor je reply ..

Origineel geplaatst door Acidfever
Zo, heb je een hele dag geduld gehad joh? :kont:

Had je nu een verhaal willen doen dat je met een standaard laptop SO-DIM van 256 MB ook je mpc kunt upgraden naar 128MB voor de helft van de prijs van de officiele akai upgrade,

Maar heb er op deze manier weinig zin in moet ik zeggen.......

Het is een forum, mensen MOGEN reageren.....niet moeten. Wees blij dat er een mogelijkheid tot vragen stellen beschikbaar is zou ik zeggen. Zulke antwoorden demotiveren iig behoorlijk om op de reply knop te drukken.

Maar goed, veel plezier: http://www.mpc-forums.com/

Origineel geplaatst door dextah
O ja goh .. ik had een smilie er bij moeten zetten dat het sarcastisch bedoelt was anders voelen simpele zielen zoals jij die niks anders hebben dan internet en forums zich aangesproken .. :r

Ik had er ook even bij moeten zetten dat ik op dat moment net wegging om geheugen en hd te halen .
Spijt me echt vreselijk ..

Mpc forum heb ik ook lekker veel aan voor een shop in Amsterdam .. kon ik ook nog niet ...

Goh dat wist ik niet ........ dat een 256 SO-DIM in de MPC1000 past .. ik wilde ook bij een pc boer om een EXM128vragen .. jeetje

Echt heel erg bedankt voor je reply ..

Mjah je vroeg naar een winkel voor geheugen of een HD specifiek voor je MPC1000, en aangezien je daar in principe elke 2.5 Inch PATA laptop HD in kunt hangen (en er zelfs een specifieke lijst is van door akai gesupporte HD's is) en je standaard laptop geheugen kunt gebruiken kun je dus elke willekeurige pc winkel binnen wandelen.

Maar goed, ik twijfelde om die reactie te plaatsen maar aan de manier waarop je met kritiek omgaat blijkt wel dat de reactie terecht was. Je eerste reactie is blijkbaar meteen uithalen op een manier alsof je mensen kent.....grappig.

Mischien had je een smiley erbij moeten plaatsen idd....dan was je meteen duidelijk geweest. Maar goed als je aanvankelijke vraag duidelijk was geweest dan had je vrij snel antwoord gehad denk ik, elke willekeurige pc zaak dus. Nu kwam je over als de zoveelste dwingeland die maar pissig wordt als het antwoord op zijn/haar vraag niet snel genoeg komt.

Maar verder fijne reactie van je.....echt een volwassen reactie op een stukje welgemeende kritiek. Hoop iig dat je nu wel je HD en geheugen hebt gevonden......

Zal verder geen kritiek meer geven....da's blijkbaar verboden tegenwoordig in nederland. Krijg je meteen 1 of ander zeik verhaal op je dak waarbij mensen je gericht gaan beledigen enzo. En achteraf was dit ook eigenlijk precies de reactie die ik had verwacht! :gaap:

Laatst gewijzigd:
HArtstikke goed .. en nu weer fijn verder .

Origineel geplaatst door Acidfever
Mjah je vroeg naar een winkel voor geheugen of een HD specifiek voor je MPC1000, en aangezien je daar in principe elke 2.5 Inch PATA laptop HD in kunt hangen (en er zelfs een specifieke lijst is van door akai gesupporte HD's is) en je standaard laptop geheugen kunt gebruiken kun je dus elke willekeurige pc winkel binnen wandelen.

Maar goed, ik twijfelde om die reactie te plaatsen maar aan de manier waarop je met kritiek omgaat blijkt wel dat de reactie terecht was. Je eerste reactie is blijkbaar meteen uithalen op een manier alsof je mensen kent.....grappig.

Mischien had je een smiley erbij moeten plaatsen idd....dan was je meteen duidelijk geweest. Maar goed als je aanvankelijke vraag duidelijk was geweest dan had je vrij snel antwoord gehad denk ik, elke willekeurige pc zaak dus. Nu kwam je over als de zoveelste dwingeland die maar pissig wordt als het antwoord op zijn/haar vraag niet snel genoeg komt.

Maar verder fijne reactie van je.....echt een volwassen reactie op een stukje welgemeende kritiek. Hoop iig dat je nu wel je HD en geheugen hebt gevonden......

Zal verder geen kritiek meer geven....da's blijkbaar verboden tegenwoordig in nederland. Krijg je meteen 1 of ander zeik verhaal op je dak waarbij mensen je gericht gaan beledigen enzo. En achteraf was dit ook eigenlijk precies de reactie die ik had verwacht! :gaap:

Hey Mike,

HEt ging me eigenlijk meer om een PC shop in A'dam .
Ik had mijn vorige MPC1000 ook al uitgebreid dus wist wel wat er in moest .
Omdat ik met Mac werk ben ik eigenlijk alleen bekend met Apple dealers en daar betaal je meestal de hoofdprijs .
MPC-Forums ben ik al een tijdje lid van .. dit is mijn 3e MPC :)
Maar in ieder geval voor je reactie .

Thnx !

Origineel geplaatst door mikemix
http://www.mpc-forums.com/viewtopic.php?t=40243

Volgens mij moet dit op weg helpen...

Ben wel benieuwd waarom je je mpc-1000 eerst verkoopt, en nu weer aanschaft?
Handig voor live, of mis je de workflow te veel... toch inspirerende bak?

Heb je ook de HD mount? of is de hd er op een andere manier mooi vast in te zetten ?

Origineel geplaatst door dob
Ben wel benieuwd waarom je je mpc-1000 eerst verkoopt, en nu weer aanschaft?
Handig voor live, of mis je de workflow te veel... toch inspirerende bak?

"nieuw" OS?

Dob :
Nieuwe OS .. en timing is nu strak .
Wil verschillende setups hebben ... het is erg fijn om ff van die computer weg te zijn .
Vind het werken met de MPC nu te gek en over twee weken wil ik weer met de Cubase aan de slag .
Wil in de toekomst de MPC en de EMX ook live meenemen .

Mikmix : ik heb de hdmount

Back