• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TD-3 Electronisch Drumstel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

djwizzy

Nieuwkomer
Na lang wikken en wegen heb ik toch maar besloten om mijn electronisch drumstel van Roland de deur uit te doen. Hij staat namelijk meer in de weg dan dat ik er nog veel gebruik van maak. Het drumstel is nu ongeveer een jaar oud. De reden waarom ik destijds dit drumstel gekocht heb, was de mogelijkheid om via midi m'n samples aan te sturen op de computer.
Maar omdat ik deze manier van inspelen momenteel alleen nog maar doe via mijn synthesizer, vind ik het zonde om het drumstel in het stof te laten staan.

Alles bij elkaar houdt in:
- Een rack met 5 pads (1 voor de hihat en 1 voor de snare en 3 voor de toms)
- 2 cymbal pads
- Een basdrum pad met pendaal
- Een hihatpendaal
- Een Roland TD-3 Module met 32 presets die men nog kan aanpassen.
- Een Tama Drumkruk
- En alle kabels van de pads naar de module

Hierbij een foto (wijkt iets af)
td3.JPG

Vraagprijs: ± 900 euro?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back