newbe

J

josee

Guest
hallo,

mijn naam is Josee, ben 40 jaar, getrouwd en heb drie kinderen. Ik heb pas een tweedehands Roland E-16 gekocht omdat het me heerlijk lijkt om piano te spelen. Ik hou ontzettend veel van naar muziek luisteren (pink floyd, david bowie, fish en nog veel meer). Ik ben het noten lezen weer op gaan pakken en probeer nu een beetje met de synthesizer om te leren gaan. Dat gaat nog moeilijk omdat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Maar die kan ik misschien wel van het internet afplukken! En ik denk dat ik heel wat van jullie kan leren.

groetjes,
Josee

Re: newbe

Origineel geplaatst door josee
hallo,

mijn naam is Josee, ben 40 jaar, getrouwd en heb drie kinderen. Ik heb pas een tweedehands Roland E-16 gekocht omdat het me heerlijk lijkt om piano te spelen. Ik hou ontzettend veel van naar muziek luisteren (pink floyd, david bowie, fish en nog veel meer). Ik ben het noten lezen weer op gaan pakken en probeer nu een beetje met de synthesizer om te leren gaan. Dat gaat nog moeilijk omdat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Maar die kan ik misschien wel van het internet afplukken! En ik denk dat ik heel wat van jullie kan leren.

groetjes,
Josee

Ik heb je een PB gestuurd, ik heb een PDFje met de nederlandstalige handleiding voor je :okdan:

Handleiding

Handleiding

Bienvenida Josee!

Hier vind je de nederlandstalige handleiding.

;)

Welkom en leer ze!

Re: newbe

een warm welkom van nog een E16-bezitter !

.... de synthesizer ....
Laat je niet voor de gek houden door die bak.... hij noemt zich wel "intelligent synthesizer", maar hij is net zo min intelligent als 'n synthesizer.

Ben heel erg blij met de handleiding, hartstikke bedankt:D. Kan ik eindelijk echt gaan beginnen!

Re: Re: newbe

Origineel geplaatst door gemmetje

Laat je niet voor de gek houden door die bak.... hij noemt zich wel "intelligent synthesizer", maar hij is net zo min intelligent als 'n synthesizer.

hi hi, ik geloof dat dat voorlopig voor mij wel genoeg is....

Re: Re: Re: newbe

Re: Re: Re: newbe

hi hi, ik geloof dat dat voorlopig voor mij wel genoeg is....

Je hebt me ook absoluut niet horen zeggen dat het ding onbruikbaar is !
ikzelf gebruik dat ding live met 'n bandje 8)

Origineel geplaatst door gemmetje

Nee een synthesizer is het niet, maar de uitleg snap ik wel. Je moet het vergelijken met een bepaald type automaat zoals je dat in een auto vind. Hij schakelt, jij hoeft het niet te doen, bovendien heb je enig invloed op het geluid met behulp van de ingebouwde effect(en).
Heel veel mensen gebruiken hun synthesizer ook maar als een heel duur keyboard.

:biertje: welkom!!

Back