De Tube versie lijkt me echt interessant, over de JFet uitvoering koester ik wat gezond wantrouwen.
Ik zie dat men vaak volledig met J Fets opbouwt terwijl de voordelen eigenlijk alleen maar op de input schakeling zitten, ik zou daarom eerst schemas willen zien.
Als je J Fet kiest voor een bepaalde sound dan kan het tegenvallen, als het gaat om een lichte verzadiging te bereiken om zo het geluid wat voller te laten klinken dan is een buis gewoon de aangewezen weg. Als je voor solidstate kiest dan heb je het altijd over een neutraal klinkende schakeling die ver buiten zijn vervormingsgrenzen wilt houden, de klank wordt dan voornamelijk bepaald door de toegepaste componenten en de kwaliteit van de voeding.
Wat meestal goed werkt zijn de eenvoudige transistorschakelingen uit de jaren '70, als voorbeeld de ingangstrap van de Revox A77! die is verrassend goed.
Ik heb geen ervaring met genoemde voorversterkers maar ben wel vele kitjes en andere net niet ontwerpen tegen gekomen, zou ook wegblijven van Behringer wat mic pre betreft.