Juno 6 / Korg MonoPoly / 800DV/ Crumar DS-2 / MicroMoog

Status
Please reply by conversation.
winkeltje palph ...heeft nog steeds zn dv 800 4 sale [wistjevastal]
veel sc6:z

Origineel geplaatst door smackos
't is voor het 2e studiootje...maar daar moet ik ook al stapelen :D
ik heb ook een synthje op toilet met koptelefohn,...maar is dat geen goede prijs dan

wat is een dv800 wel waard ,..tis wel eiegnlijk een zeldzaam heid ,...korg ps serie zie je nog vaker voorbijkomen,..

Vast geen 1100 euro, als die zelfde persoon 3700 euro voor een Jupiter 8 vraagt. (echt helemaal van het patje)..dat zal vast 2x te duur zijn.

Ik kon er ooit een voor 600 euro krijgen niet zo lang geleden en zoiets wil ik er ook voor betalen, misschien 750 max voor een heeeel mooi exemplaar.

Vast geen 1100 euro, als die zelfde persoon 3700 euro voor een Jupiter 8 vraagt. (echt helemaal van het patje)..dat zal vast 2x te duur zijn.

Ik kon er ooit een voor 600 euro krijgen niet zo lang geleden en zoiets wil ik er ook voor betalen, misschien 750 max voor een heeeel mooi exemplaar.

openbaring de mijne had ik van gert emmens [een "serieuze" synthesizer player]
in een zeer nette staat ongemodd voor 55.- rond aan huis geleverd,
cvgate mod wel nodig om er cv / gate op te krijgen wordt ie wel erg lekker compleet van ,..[!]
was toch wel een van mn high lights van mn synth "carriere"dike oudererwetse korg sound ,...kan me voorstellen dat elek korg weggeveegd word van tafel ,...na die tyd

je wil allemaal synth s zonder cv gate ,...?
achterliggende gedachte ,....?
multimoog lijkteme ook een heledikke breed inzetbare knaller

kheb hier eregns nog een mod geplaats waar doorje t filter verder [meer hz doorlat ,...
simpel weg een condensator vervangen ,...multie en micro hebben een afgekort filter

Maakt niet uit, ik gebruik bijna nooit cv gate

Maar nog steeds gezocht :D

ben je klassiek geschoold ,..met de piano bedoel ik ? [erg voordeel ]
ik moest voetballen :W
speel je alles in op een recorde[q base of ander disk machientje]
ben wel benieuwd

:geslaagd:

Status
Please reply by conversation.
Back