ems synthi aks op mp

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
wow...ik heb die AKS vandaag gekocht voor 2250...vettttt

ah kom op, echt waar? ik heb m echt 2500 geboden. zou er iets mis zijn geweest met de chello-mail, of zou die kerel gedacht hebben dat ik een handelaar ben ;) ;)

ik hoor het wel als je er een sonic6 op wil inruilen!

wow...ik heb die AKS vandaag gekocht voor 2250...vettttt

gefeliciteerd, die hoop ik ooit nog een keer te kunnen aanschaffen:{ :{ wat een vette bak

Ik kreeg er een los EMS keyboard bij en een 1 unit hoge synton vocoder...superrrr en hij heeft nog een mooie roland VP330 on reserve voor mij...

Ik kreeg er een los EMS keyboard bij en een 1 unit hoge synton vocoder...superrrr en hij heeft nog een mooie roland VP330 on reserve voor mij...

zo,n echolette / is het zelfde gebouwd as de synto vox
is dat de die die reserved heeft 4 je ?

schijnt best ok te zijn
value 4 money ,..in hard ware vococding weing budget keushttp://cgi.ebay.de/Echolette-SEV-66...ameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Biete hier an einen wirklich gut klingenden Analogvocoder vom Typ Echolette SEV-66 . Der SEV-66 ist baugleich mit dem Dynacord SRV-66 und dem Synton Syntovox 222 . Dieser Vocoder ist richtig selten und als Echolette die totale Rarität .
Baujahr ca 1980 ,komplett analog aufgebaut mit voiced / unvoiced detektor , 10 Bänden und Rauschgenerator .

Sehr gute Sprachverständlichkeit (warm und klar ) , fast vergleichbar mit dem EMS 2000

Guter Zustand voll funktionsfähig

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Ralph je zit te dollen he?

Binnenkort kun je hem vast kopen voor zo'n €4000?!

Nou dan zien we het wel binnenkort op ebay verschijnen he? Knoppen-exploitatie noemen ze dat ook wel eens.....

Als je het serieus meent dat je er een syntovox bij hebt gekregen, dan is God echt dood.;) :engel:

moeten we nou jaloers worden? :stupid

Origineel geplaatst door electrodancer
hee das hier vlakbij

helaas is mijn kruiwagen met geld net leeg...

misschien wil hij hem wel ruilen tegen je kruiwagen :D

Back