karstieman
Super K
Ik heb momenteel een kleine Soundcraft Compact mixer.
Het fijne is dat ik via het 'record' knopje een kanaal kan kiezen dat dan naar mijn pc gestuurd wordt om te recorden.
Het signaal van de pc krijg ik direct weer terug en kan ik weer inmixen in mijn monitor signaal.
Nu is het probleem dat de mixer geen effecten aankan via FX Send of zo, dus ik moet echt elk kanaal aan dat ik wil compressen / reverb'n
tussen de mixer en het apparaat koppelen.
Zijn er mixers te krijgen de recording functie hebben (dus een kanaal naar pc om op te nemen en toch de andere instrumenten blijven beluisteren) én die direct monitoring hebben én die fx aankunnen zonder dat ik ze per kanaal moet omprikken ?
Het fijne is dat ik via het 'record' knopje een kanaal kan kiezen dat dan naar mijn pc gestuurd wordt om te recorden.
Het signaal van de pc krijg ik direct weer terug en kan ik weer inmixen in mijn monitor signaal.
Nu is het probleem dat de mixer geen effecten aankan via FX Send of zo, dus ik moet echt elk kanaal aan dat ik wil compressen / reverb'n
tussen de mixer en het apparaat koppelen.Zijn er mixers te krijgen de recording functie hebben (dus een kanaal naar pc om op te nemen en toch de andere instrumenten blijven beluisteren) én die direct monitoring hebben én die fx aankunnen zonder dat ik ze per kanaal moet omprikken ?