Mijn goede voornemen voor 2007 kwam snel uit! Einde 2006 heb ik besloten me meer op het produceren te gaan richten en daarmee ook op LiVE optreden. Vóór het einde van 't jaar had ik mijn eerste boeking al binnen voor 2007! Ik mag naast o.a. Carlos Rios en Oliver Kucera het main stage beklimmen en daar trachten mijn eigen sound te presenteren aan het hooggeeerd publiek! Ook mijn maatje Robin Kampschoer zal zijn diepe techno sound als een waterval door de hoofdzaal laten kletteren.
Twee zalen met een totale capaciteit van zo'n 2200 m/v waarvan ik hoop (en bijna wel zeker weet, na het feest de vorige keer!!) dat het grootste gedeelte wel gevuld is. In de hoofdzaal dit keer de wat meer funky en dansbare techno, en de hardere styles in area 2.
Komt 't zien!
KLiK HiER VOOR 'T AGENDA PUNT OP DEZE SiTE...
Twee zalen met een totale capaciteit van zo'n 2200 m/v waarvan ik hoop (en bijna wel zeker weet, na het feest de vorige keer!!) dat het grootste gedeelte wel gevuld is. In de hoofdzaal dit keer de wat meer funky en dansbare techno, en de hardere styles in area 2.
Komt 't zien!
KLiK HiER VOOR 'T AGENDA PUNT OP DEZE SiTE...