Over pluggen gesproken, ik heb het idee dat krakende plug-verbindingen niet zozeer met de kwaliteit van de plug- vrouw/man te maken hebben maar meer met of de plug smerig is door ver en stof.. Wat denken jullie? Als ik de plug goed vetvrij maak en met een wattenstaafje psies zo doe met het vrouwtje, is het gekraak weg.. Ongeacht de plugkwaliteit..
Origineel geplaatst door Arv Over pluggen gesproken, ik heb het idee dat krakende plug-verbindingen niet zozeer met de kwaliteit van de plug- vrouw/man te maken hebben maar meer met of de plug smerig is door ver en stof.. Wat denken jullie? Als ik de plug goed vetvrij maak en met een wattenstaafje psies zo doe met het vrouwtje, is het gekraak weg.. Ongeacht de plugkwaliteit..
Een goede plug zal sowieso veel minder snel oxidatie vertonen. Ik heb Cordial kabels met rane pluggen en DAP kabels en de DAP kabels oxideren best snel terwijl de vergulde Rane pluggen dit helemaal niet vertonen.
Ik denk dus zeker wel dat het ook aan de pluggen ligt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.