tc electronic c300

BananaWorld

Addicted to Music
Druk idd maar hij laat dus wel zien hoe snel je deze bakken kunt bedienen. Ik heb er zelf geen maar een maatje van me wel en dit is echt slim gedaan, je hoeft dus geen specifiek verstand te hebben van welke compressie je over welk instrument of vocal zou moeten gooien. Dat heeft TC al voor je geregeld.

Niet voor elke situatie geschikt natuurlijk en als pro zul je je controle wel willen houden.......maar toch vind ik dit erg leuke doosjes.

De FX unit klinkt gewoon heel degelijk en is supertoegankelijk. De Compressor in de demo vond ik echt goed aantonen dat TC goed aan de preset algoritmes heeft gesleuteld en dat op deze manier compressie ook toegankelijk is voor mensen die nog niet echt begrijpen hoe compressie werkt en wanneer je het toepast.

de M300 (multi-effect, zelfde serie) valt heel even weg als je naar een andere instelling schakelt, wel jammer. ik hoop niet dat deze dat ook heeft. verder lijkt het mij een heel interessant doosje, zeker voor mensen die er niet veel verstand van hebben.

ik werk in een theater daar had ik er 2 van aangeschaft, ik vind ze best prima kninken zeker als je ze vergelijkt met compresors uit de zelfde prijsklasse.

vorige week stopte de 1e ermee deed helemaal niks meer alleen het 'ik sta aan ledje brande nog"
maar ik kon em gelukkig zo omwisselen voor een nieuwe bij livemusic in arnhem.

Ik heb net die video gekeken en hij laat idd leuke dingen zien. Misschien is dit bakkie interessanter en van betere kwaliteit dan dat ik in eerste instantie dacht.

Wat me wel opviel is dat hij op het einde zei iets in de trend van 'If you want warmth go buy something with tubes, but something sparkly, buy a TC'.

Dat zal het karakter van het apparaat dan wel het beste weergeven.

@Acidfever

Klopt, vandaar dat ik dat linkje even geplaatst hebt.
Onlangs bij Feedback bekeken...knoppen zijn een beetje brak ( twee waren er al doorgedraaid), maar verder is het inderdaad mooi spul. Ik denk dat ik er eentje ga aanschaffen icm de M300...mits ik ergens een Nord Electro Rack kan vinden.

Origineel geplaatst door Flexby

Onlangs bij Feedback bekeken...knoppen zijn een beetje brak ( twee waren er al doorgedraaid)

dit is meestal zo bij feedback, er zijn altijd een stel onverlaten die gaan lopen raggen daar...

Is er nog iemand die zo'n c300 heeft aangeschaft?

Wil d'r wel eens wat meer over horen..

Hum vindt dit heel intressant, zou altijd al is een compressor aanschaffen maar heb echt geen kaas gegeten van compressors...Heb zelf ook een TC M300 vindt em erg lekker klinken zeker als je et vergelijk met mn behringer vertualizer alhoewel ik die voor et geld ook niet verkeerd vindt hoor. Mischien dat ik aant einde van de maand feedback is met een bezoekje vereerd, teminste als ik nog centjes overheb dan.....:stupid

Ik vind deze bak echt niet lekker klinken. De m-one vond ik al niet om aan te horen en de 300 is nog een stapje lager.

Ik zou voor dat geld kijken naar een mpx100.

Back