project 23F returns.. the subliminal 2 - northern light

ROGUE85

@wearerogue85
De laatste track van vorig jaar..

Ik ben nog van zin iets met repetitieve vocalen te doen (niet persé zang, eerder vocal fx ter ondersteuning van de atmosfeer)..

Redelijk atmosferisch dromerig nummer dus, meer 'een mood' waarin je vertoeft dan te zeggen dat het een 'nummer' is dat 'af' is.. Anywayz :)

Enjoy!

Martijn.

leuk dat je je hier ook eens aan waagt:)
vind hem mooie sfeer hebben, alleen weet hij hier niet de hele tijd lang volledig te boeien, zou hem ietsje korter maken :)

technisch is hij ook weer erg in orde trouwens, al zou ik die pads op de achtergrond zelf nog een tikkeltje harder zetten :)

Origineel geplaatst door pocketzip
leuk dat je je hier ook eens aan waagt:)
vind hem mooie sfeer hebben, alleen weet hij hier niet de hele tijd lang volledig te boeien, zou hem ietsje korter maken :)

technisch is hij ook weer erg in orde trouwens, al zou ik die pads op de achtergrond zelf nog een tikkeltje harder zetten :)

Tja, anderen willen hem zelfs iets langer horen.. Ik vind het zo net lang genoeg, er gebeurt ook veel meer dan je denkt..

Feit is dat hij niet openbarst of naar een echte climax toegaat, wat subtiel voortkabbelt zeg maar, toch vind ik dat niet storend :) Zelf ben'k nogal voorstander van herhaling.. Misschien dat die vocal fx nog iets toevoegen (een extra element).. maybe not :)

Wow, erg lekker. Misschien geen top40 nr, maar bijvoorbeeld zeker als achtergrond bij andere activiteiten erg lekker!!

Origineel geplaatst door Radix
Misschien geen top40 nr, maar bijvoorbeeld zeker als achtergrond bij andere activiteiten erg lekker!!

Thanks! Dat vond m'n lief nou ook.. :luv:

Back