techno track

Als de beat invalt na het intro zit er een hele lekkere groove in. En die raak je bij de eerste break (met het acid geluidje) weer kwijt. Daarna doet het voor mij nog maar weinig. Het loopt dan niet lekker meer. Maar die groove na het intro, die vind ik wel heel lekker klinken. Daar zou ik echt op verder gaan. Ik zou het heel minimaal houden, en echt op die groove gaan bouwen, en daar subtiel geluidjes aan toevoegen, terwijl je die groove (want die is echt heel lekker) lekker laat doorgrooven.

Maar dat vind ik. :)

Productie is verder wel oke. lekker helder.

hmm zit wat in idd... ik was bang dat die groove z'n effect zou kwijt raken als ik hem te lang liet doorlopen, maar door er wat aan toe te voegen, zou ik die kracht ook kunnen behouden...:)

bedankt..

Niks mis met lang laten doorlopen. Een goeie groove mag best 6 minuten doorpompen zonder variatie. Als je er maar wat leuks bovenop bouwt. :)

onlogisch verloop track arrangement

onlogisch verloop track arrangement

Heej kerel!

Ik heb je track geluisterd en moet zeggen dat er enkele vette fragmenten in zitten.. Als je daar nou eens wat langer op door zou gaan in plaats van ieder moment een ander stuk erin te gooien was het veel prettiger om te luisteren.. Ik zou aan het eind niet meer kunnen zeggen hoe die track klinkt!?. Er zit potentie maar je moet je meer op 1 bepaalde sound gaan richten in je arrangement. Intro Outro etc. En zorg ervoor dat het treintje blijft rijden ;)

Keep up the good Work!

Greetz,

Bram Savelkoul
2Combined Dance Productions
http://www.2combined.com

Back