Lukast ruisend lid Lid sinds 9 april 2004 Berichten 1.050 Locatie hakkemdetakkem 14 januari 2007 #1 ik wil toch wel mn eerste hoofdstuk met jullie delen 4:22 ... en kep nog 2 dagen hiero klikken voor hoofdstuk 1
ik wil toch wel mn eerste hoofdstuk met jullie delen 4:22 ... en kep nog 2 dagen hiero klikken voor hoofdstuk 1
Lukast ruisend lid Lid sinds 9 april 2004 Berichten 1.050 Locatie hakkemdetakkem 14 januari 2007 #2 tjezus wat een groot plaatje
comet Stamgast Lid sinds 28 december 2005 Berichten 403 Locatie Haarlem 14 januari 2007 #3 ziet er wazig uit, beetje scrollen ? wat voor studie en de gedachte erachter enzo?
Lukast ruisend lid Lid sinds 9 april 2004 Berichten 1.050 Locatie hakkemdetakkem 14 januari 2007 #4 pff tis niet mijn plaatje maar het heeft met mn eindexamenwerk te maken ik heb een hele ruimte voel met houten ontvangers gemaakt die een stedelijke geluidsscape afspelen .. aangezien ik nie ken skrijve maak ik maar een geluids scripte kunstacademie
pff tis niet mijn plaatje maar het heeft met mn eindexamenwerk te maken ik heb een hele ruimte voel met houten ontvangers gemaakt die een stedelijke geluidsscape afspelen .. aangezien ik nie ken skrijve maak ik maar een geluids scripte kunstacademie
plieuw feunend lid Lid sinds 1 februari 2006 Berichten 719 Locatie 0297 14 januari 2007 #5 ha ha dacht dat het een scripie over beakcore was...ha ha. maar het is een soundscape dus, uit meerdere speakers? ps: veel success met je scriptie....(mocht ik em maar in sound maken, ik kan ook niet spellen) en leuk dat je em deelt.
ha ha dacht dat het een scripie over beakcore was...ha ha. maar het is een soundscape dus, uit meerdere speakers? ps: veel success met je scriptie....(mocht ik em maar in sound maken, ik kan ook niet spellen) en leuk dat je em deelt.
geschirrspüler ex pocketzip Lid sinds 8 juni 2006 Berichten 1.470 Locatie belgië 14 januari 2007 #6 lekker bevreemdende trip!
illiqual NO=ON Lid sinds 19 juli 2003 Berichten 181 15 januari 2007 #7 ...Waar staat die ruimte? fotos! suksez avec de scriptie...
Lukast ruisend lid Lid sinds 9 april 2004 Berichten 1.050 Locatie hakkemdetakkem 15 januari 2007 #8 hehe de ruimte staat in zwolle naast mn atteljé (ze leren je ook nie schrijven op de academie) ik zal binnenkort wel een mooie foto posten
hehe de ruimte staat in zwolle naast mn atteljé (ze leren je ook nie schrijven op de academie) ik zal binnenkort wel een mooie foto posten