Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Slipperman
Welkom.
Wat is je synth eigenlijk???? Enne, wat voor andere gear heb je (software, geluidskaart etc.)![]()
.. ik had een Oberheim OB-12 en een korg em-1
.. das eigenlijk wat ik heb..
.. me pctje wil ik er wel bij gaan betrekken maar ik heb zoiezo al een geluidskaart die een paar jaar geleden via via via bij mij terecht is gekomen.. werkt perfect voor standaard dingen enzo.. muziekje (mp3tje of cdtje bedoel ik nu even
), herrie op een internetpagina ofzo.. laat ie allemaal horen.. maar of tie t ook naar ze zinnetje zal hebben als ik.. weet ik veel.. cubase ofzo wil gebruiken weet ik (nog) niet.. (eigenlijk weet k t wel zeker van niet
).. maar ik was nog niet echt iets van plan heel eerlijk gezegd.. (met die pc erbij bedoel ik).. kheb me OB-12 geupdate en dat was het wel eigenlijk
.. kwou ook hun proggie nog gebruiken die ob-12 editor van hun pagina.. maar daar loopt ie op vast.. maar zoals ie bovenaan ergens ook ken lezen
.. of dat me pc, ob-12, proggie zelf of iets anders is.. geeen idee
.. maar dat komt nog wel
...
.. om midi te gebruiken met je pctje.. heb dat iets te maken met je geluidskaartje?.. ja vast wel iets natuurlijk.. maar in feite gebruikt ie toch geen geluid ofzo?.. of zie ik het allemaal te makkelijk
..
.. niet iemand een hele geinige site: "je synth.. van dick bruna".. oftewel.. een simpele pagina die mij verteld hoe mijn synth werkt.. knoppies draaien dat ken ik nou wel en ik weet grotendeels ook wel welk knoppie wat voor geluidje geeft.. maar waarom dan?!?
.. daarvoor wil ik een simpele site hebben zeg maar.. niet te simpel natuurlijk en al helemaal zeker niet te moeilijk!
.. alvast bedankt weer en ook voor alle welkoms hiero!
.. bedankt.. =D
Origineel geplaatst door dr00p
enne.. ik had een Oberheim OB-12 en een korg em-1
.. das eigenlijk wat ik heb..
.. me pctje wil ik er wel bij gaan betrekken maar ik heb zoiezo al een geluidskaart die een paar jaar geleden via via via bij mij terecht is gekomen.. werkt perfect voor standaard dingen enzo.. muziekje (mp3tje of cdtje bedoel ik nu even
), herrie op een internetpagina ofzo.. laat ie allemaal horen.. maar of tie t ook naar ze zinnetje zal hebben als ik.. weet ik veel.. cubase ofzo wil gebruiken weet ik (nog) niet.. (eigenlijk weet k t wel zeker van niet
).. maar ik was nog niet echt iets van plan heel eerlijk gezegd.. (met die pc erbij bedoel ik).. kheb me OB-12 geupdate en dat was het wel eigenlijk
.. kwou ook hun proggie nog gebruiken die ob-12 editor van hun pagina.. maar daar loopt ie op vast.. maar zoals ie bovenaan ergens ook ken lezen
.. of dat me pc, ob-12, proggie zelf of iets anders is.. geeen idee
.. maar dat komt nog wel
...
en ff vraagie d'r inknallen.. om midi te gebruiken met je pctje.. heb dat iets te maken met je geluidskaartje?.. ja vast wel iets natuurlijk.. maar in feite gebruikt ie toch geen geluid ofzo?.. of zie ik het allemaal te makkelijk
..
en nog 1.... niet iemand een hele geinige site: "je synth.. van dick bruna".. oftewel.. een simpele pagina die mij verteld hoe mijn synth werkt.. knoppies draaien dat ken ik nou wel en ik weet grotendeels ook wel welk knoppie wat voor geluidje geeft.. maar waarom dan?!?
.. daarvoor wil ik een simpele site hebben zeg maar.. niet te simpel natuurlijk en al helemaal zeker niet te moeilijk!
.. bedankt.. =D
mazzel!.. dr00p![]()

het bos niet meer
maar welkom!
.. als ik nou is aan een microfoon ken komen zal ik ook wel es wat proberen =].. geen garantie.. anders probeer ik wel wat zonder stem.. mag dat ook?
.. maar dan zou 't weer geen voice gebeuren zijn
.. ach ja..
...Origineel geplaatst door dr00p
...
en ff vraagie d'r inknallen.. om midi te gebruiken met je pctje.. heb dat iets te maken met je geluidskaartje?.. ja vast wel iets natuurlijk.. maar in feite gebruikt ie toch geen geluid ofzo?.. of zie ik het allemaal te makkelijk
..
en nog 1.... niet iemand een hele geinige site: "je synth.. van dick bruna".. oftewel.. een simpele pagina die mij verteld hoe mijn synth werkt.. knoppies draaien dat ken ik nou wel en ik weet grotendeels ook wel welk knoppie wat voor geluidje geeft.. maar waarom dan?!?
.. bedankt.. =D
mazzel!.. dr00p![]()
.. vooral vraag 2 zou wel heel relaxt zijn als ik daar een antwoord op kreeg...
.. bedankt in ieder geval 
ff een
... hoe minder je schrijft als je een vraag stelt, hoe meer kans dat mensen het gaan lezen, hoe meer kans dat je antwoord krijgt
(maar nou weet ik niet hoeveel mensen dit nog lezen hoor maar ach boeiuh
) 
Origineel geplaatst door farlukar
Nou
hey
welkom