usb moog??

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
Moog%20USB%20Controller.jpg

MIDIMax
I could never track this person down put he was leaving his Moog-like USB controller at booths like Arturia and Creamware. This is a killer looking controller and would be a perfect setup for anyone who has a Moog emulation soft-synth. We finally found a brochure and it looks like the thing sells for around 1,200 Euros –not cheap, but definitely cool.

Een leuke surprise voor met de sint (ooo, gellukig verloopig niet)
1200 :D wat en prut, koop je en puike analoge synth voor.

ik ben de naam even kwijt

ik ben de naam even kwijt

maar het was zoiets als midimax.
Een duits bedrijf bouwde die dingen twee jaar geleden, was eigenlijk als usb controller bedoeld om van Creamware de minimax software aan te sturen (vandaar dat ik er ook tegen aan liep omdat ik zelf ook creamwarefan ben).
Ik heb begrepen dat het een zeer beperkte oplage was en al lang uitverkocht.
Creamware heeft de asb op de markt gebracht en dat is eigenlijk dat ding op de foto maar dan als module maar met het geluid er in. Prachtig geluid hoor. Ik vond die midimax zijn geld echter niet waard.
Kun je beter voor dat geld nu een Phatty kopen i.m.h.o.:luv: :halleluja :halleluja]

Oeps, even gegoogled en nu blijken ze gewoon weer gemaakt te worden en nu ook als modulevorm (maar nog steeds alleen een controller):confused:

Back