• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MC-202 (zwaar gemod)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Te koop, gemodde 202..

Heb m tijdje geleden over genomen van rombraz.. doe er alleen te weinig mee.

Te koop voor 375 euro (verzending = 5 euro extra binnen nl)

Evt. ook te ruil met bijbetaling van een kant mits t nodig is..

Te ruil voor spul dat in een rack kan of kleine analoge bakkies .. compressor / fx
heb op t moment niet echt iets op mn verlanglijst staan, dus als je iets leuks heb hoor ik t wel..
mn voorkeur gaat uit naar verkoop..

Mods:

cv/gate in geen vertraging meer

PWM cv in

VCF cv in

audio in supervet (kick er in en od toevoegen)

VCA overdrive
VCF overdrive +aparte potmeter voor instellen distortion

portamento on, voor continues slide

blauwe leds voor start sequenser en lfo ..

Deze mods zijn allemaal door Boemtsjak gedaan, pas nog even helemaal nagekeken werkt perfect!

er zitten 3 kleine gaatjes in waar eerst mods hebben gezeten die niet werkten , die zijn er uitgehaald en dus nieuwe voor in de plaats gekomen.

heb info uit rombraz advertentie gecopy paste .. laatste zin is beetje onduidelijk zie ik net..

er zitten dus nog steeds 3 kleine gaatjes op de bovenkant.. niet hinderlijk ofzo zal binnekort even fotos maken

ook te ruil met 25 euro bij betaling van jouw kant voor een mfb synth 2

gereserveerd.. meerdere geintresseerden dus zo goed als verkocht..

terug van een korte vakantie... voor de vakantie geen tijd meer gehad om de verkopen rond te krijgen..

nu wat minder haast .. kleine prijswijziging omhoog: 400

350 is gangbare prijs voor een 202 ..
50 euro extra voor de mods waaronder de belangrijke cv/gate mods lijkt me niet verkeerd..

Eindelijk wat fotos :)

Attachments

• 202-1-small.jpg
    202-1-small.jpg
    25,4 KB · Bekeken: 103
en 1 met flits..

zal zo nog ff wat geluids fragmentjes plaatsen van de overdrive mods

Attachments

• 202-2-small.jpg
    202-2-small.jpg
    41,1 KB · Bekeken: 109
als rauw je ding is zal de 202 + overdrive mod je niet teleur stellen :)

Attachments

• 202-od.mp3
    864,6 KB · Bekeken: 111
nog even voor alle duidelijkheid:

De overdrive mods zijn aan en uit te zetten.. tis niet zo dat je door deze mods vast zit aan distortion/overdrive

ze zijn dus aan en uit te zetten via een switch, of met een druk op de knop zal de overdrive net zo lang in werking zijn zolang jij de knop indrukt (leuk voor live) verder zit er een pot meter op waarmee je de hoeveelheid overdrive/distortion kan instellen ..

385? voor de mensen die contact met me hadden voor de vakantie geld natuurlijk de oude prijs nog :)

moet nu echt weg.. 375 incl gratis verzending

verder zak ik niet want ik maak er al verlies op nu :)

is er nog steeds.. nu ook te voor ander spul.. laat maar horen wat je in de aanbieding heb :)

aangezien de verkoop van 202's niet storm loopt 25 euro van de prijs af..
verder niet meer te ruil .. alleen nog maar te koop voor 350

in mijn opinie echt een koopje :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back