Tracktion 3

Tom 32

Gepokt en gemazeld
Tracktion 3 komt er straks in twee smaken, te weten een "Project bundle" en een "ultimate bundle"
De prijzen zijn respectievelijk $ 129,99 en $ 319,99 en deze laatste zou voor geregistreerde Tracktion 2 gebruikers $ 259,99 moeten gaan kosten.

Voor meer informatie over deze nieuwe versie van Tracktion en de verschillen tussen beide pakketten:
KLIK

Attachments

• tracktion3.jpg
    tracktion3.jpg
    16,6 KB · Bekeken: 93
Zolang ze niets aan die pain-in-the-eyes interface doen gaat ie aan mij voorbij. Afschuwelijk :r

Het gaat er niet om hoe gelikt de interface is, maar hoe de workflow is en deze is bij Tracktion verbazend goed!!
( ik heb de demo van Tracktion 2 even geprobeerd)
Ik heb liever een eenvoudiger interface die minder beslag legt op je CPU dan al die onoverzichtelijke vensters zoals bij Cubase. Ik ben Cubase een beetje moe. Ik ben sowieso gestopt met steeds weer de nieuwste versie er van te kopen, waarbij je weer a.h.w. op cursus moet om er achter te komen hoe alles werkt en dan te merken dat de CPU belasting alleen maar toeneemt.

Toen ik de demo van Tracktion uitprobeerde werd ik aangenaam verrast door de eenvoudige en overzichtelike manier van werken, een verademing!

Ps. ik werk niet voor Mackie

;)

Toen ik de demo van Tracktion uitprobeerde werd ik aangenaam verrast door de eenvoudige en overzichtelike manier van werken, een verademing!

Hetzelfde hier.
Ik kreeg Tracktion 2 bij een Onyx firewire interface en installeerde het uit nieuwsgierigheid.
Ik was gelijk enthousiast over de eenvoud. Natuurlijk, het heeft niet de toeters en bellen van een pakket als Cubase etc., maar eigenlijk zijn er geen functies die ik persoonlijk mis. Cubase is voor mij een behoorlijke overkill.
Mijn vrouw was geen held in het gebruik van de andere software die wij in de loop der tijd gebruikten, maar met Tracktion kon ze meteen uit de voeten. Ik heb het al eerder ergens gezegd, maar Tracktion heeft voor ons de lol in het werken met de computer in de studio teruggebracht.

groet

Tom

P.S. Ook ik werk niet voor Mackie ;)

Back