Bit 01 / Bit 99 Editor vst(gratis)

Overigens heb ik wel een bit 01 dus zonder midi out of iets, maar lijkt me in deze ook niet nodig natuurlijk maar so you know.

Even pluggen: ik heb nog een Bit01 (de rack versie) te koop. Werkte laatste keer dat ik m probeerde goed, ook met dit programmaatje. Maar is gewoon niet mijn geluid. Wil m het liefst ruilen tegen een leuk kwaliteitseffect of synthje.

Zag dat de website met dit programmaatje niet meer bestaat. Heb intussen mijn Bit01 al lang verkocht, maar zag dat ik de vst nog heb. Daarom voor het nageslacht:

Attachments

• bitcontrol-0.1.0-win32 2007.zip
    1 MB · Bekeken: 167
Heb hem 'recent' nog gerunt (2 of 3 jaar geleden) op een vrij nieuwe MAC osx (uit 2012 zeker)

heb je de AU versie geprobeerd ook? Is ook een standalone?

moet zowiezo op 32 bit denk ik, is wel zo een converter 'bridge' programma voor toch?
Ik run zowiezo altijd nog 32 bit anders doet de helft van mijn software het niet meer

Anders run je hem in zo een standalone VST player?

Vrij nieuwe mac ja.
Heb hem nu aan de praat met een 'bridge"
Tof want ik vond het toch een beetje ruk editen die Bit.

Heb hem 'recent' nog gerunt (2 of 3 jaar geleden) op een vrij nieuwe MAC osx (uit 2012 zeker)

heb je de AU versie geprobeerd ook? Is ook een standalone?

moet zowiezo op 32 bit denk ik, is wel zo een converter 'bridge' programma voor toch?
Ik run zowiezo altijd nog 32 bit anders doet de helft van mijn software het niet meer

Anders run je hem in zo een standalone VST player?

Back