Omega Pro-1 UPDATE

Ik bedoel het ook zeker niet negatief, maar ik wou het een keer op een andere manier brengen dan...."HEB JE MEER INFO!!!!!"

Ik wou alleen maar laten blijken dat er mensen aan de synth denken.

Deze post was niet voor you JB bedoeld hoor.

Maar voor die sceptici die d88 te weten dat hij als een natte krant zal gaan klinken. (ik chargeer nu even)

eerst horen, dan geloven

eerst horen, dan geloven

...dat is denk ik wel wat hier op gaat.

Het ziet er op papier allemaal heel erg mooi uit hoor.
Maarre...als ik het goed begrijp werken jullie er met 4 mensen aan, die allemaal
ook nog student zijn? Jullie verwachten in augustus 2003 met het project
klaar te zijn?

Tsja...ik hoop voor jullie dat dat niet al te voorbarig is. Als ik lees wat de status
van jullie project nu is, en me bedenk wat er nog allemaal gerealiseerd moet worden...
En als ik dan ook nog eens lees:

"Het is ons dit weekend gelukt 2 vco's polyfonisch aan te sturen via een digitale interface."

Dan lijkt het wel of jullie een soort van trial-and-error design traject doorlopen...waarbij
van een heleboel zaken nog niet vast staat hoe ze gerealiseerd moeten of kunnen worden...
of heb ik dat verkeerd?

Maar goed, leuk dat jullie er zo enthousiast over zijn hoor. Ik ben erg benieuwd wat het
eindresultaat zal zijn !

p.s. ik ben niet negatief, maar realistisch

Re: eerst horen, dan geloven

Re: eerst horen, dan geloven

Origineel geplaatst door equate
p.s. ik ben niet negatief, maar realistisch

Zou eerder zeggen 'sceptisch' ;)

Maar Jeroen, doe mij ook zo'n scud. Staat wel stoer in de tuin. En er dan een fijne schommel aan bouwen.

Goed......

Zijn er al geluiden te horen anders?
Doe es een mp3tje maken en post die eens. ;)

Niet om nou weer negatief te doen, maar als de namen die worden genoemd (omega industries, prophecy enz enz) een indicatie zijn voor de originaliteit en doordachtheid van het ontwerp van de synth, dan weet ik het zo net nog niet.

ik zie al heel lang heel dikke verhalen, heel dikke titels, voor waarschijnlijk toch ook gewone jongens en heel dikke namen van bedrijven/synths. ik vond het vanaf het begin al zo'n opgeblazen verhaal. maar ik sluit niet uit dat ik er naast zit, natuurlijk en dat het wat prachtigs wordt.

de streefdatum die werd genoemd was augustus 2003 en we zijn pas 4 maanden verder. de laatste jaren zijn heel wat streefdata verder overschreden, door gerenommeerde bedrijven. denk bv aan clavia of de moog voyager.

Aangezien beide accounts voor het laatst actief waren in 2004, zegt iets me dat ze nog altijd druk bezig zijn... ;)

Ik kwam ergens op het web een telefoonnummer tegen, dus je zou ze haast gaan bellen om te vragen wanneer ze nou klaar zijn...

Kom op Voltje... check die datums nou eens... :D

Origineel geplaatst door Leo
zou dat ding al klaar zijn?

das net zo,n vraag as woont bam bam hier nog ergens haa:halleluja xcuse maar idd was wel een leuk ideeeeeeeeee

zoveel zelf [ontwerpers ] zijn dr niet :geslaagd:

Back