Nieuwe track gemaakt

Klinkt leuk, maar is niet mijn stijl! Daarvoor kan ik je ook geen technisch advies geven! sorry!

Re: Nieuwe track gemaakt

Origineel geplaatst door Mark S
Ik ben hier nieuw op het forum, en ik wou graag aan jullie vragen wat jullie van mijn track vinden. Zelf vind ik dat de compressor op de synth wel wat lager mag.
Als jullie nog tips willen geven dan hoor ik het graag.

http://www.myownmusic.de/w_download...es&sessionid=c6ff2a8a1f146d1a1cffc7302d299f7e

Greetz Mark S

ik heb nog niet geluisterd, maar compressor op de synth? een limiter zou ik beter kunnen begrijpen..

commentaar:
Vind de sweep in de pad te snel... is mijn smaak, de kick mag wat harder, snappier zeg maar. bassline en melodie storen elkaar een beetje... verder leuk idee, maar spreekt mij persoonlijk niet echt aan...
Leuk sampletje... vind ik....

Oja, en
:) WELKOM!

Ha

Misschien leuk om je even voor te stellen.
Je bankrek no. enzo jeweet wel. :D
(geintje)

Energieke track. En mooie overgangen. De mix is een beetje aan de doffe kant.
Even los van de muziek op zich. Denk dat met veel aandacht aan de geluiden zelf en het mixen daarvan je heel veel terreinwinst kunt boeken. Ze zitten nu elkaar in de weg en komen niet zo goed tot hun recht.

...Ik hou niet van deze stijl dus ik kan niets erover zeggen(...)

..Behalve dan dat het vol zit met DE house-cliche's zoals :

opkomend snare-roffeltje
reversed cymbal
vocal sampletje

..dus het zal zeker mensen hier aanspreken..mij helaas niet..sorry..

Wat voor apparatuur heb je ervoor gebruikt??

hmmm.... eh sorry maar ik kan er niet echt positief over zijn, eigenlijk dezelfde argumenten als Bass aandraagt. Voor een vette commercieele trek mist ie nog wel veel qua spanning en inhoudelijke sounds..

Arv

....waarom dacht ik al na 2 sec dat er weer zo'n huis tuin en keuken baslijn op de offbeat ging komen

op café ben je misschien nen toffe gast, maar met u bezigheids-therapie heb ik zo mijn bedenkingen
... om toch maar vriendelijk te blijven

... zoek een hobby waar je tallent in hebt

zoals dark_lopez...die heeft als hobby: Nederlandse spelling ;)

Amai..
Belgen zijn zo' nen toffe gastenhe!
Zeker en vast...

Tja ik heb de moeite genomen je track te beluisteren, maar om eerlijk te zijn:

Ik vind de track echt flauwtjes, zowel qua geluiden als qua typische opbouw. Ik denk dat je de track wat meer zult moeten bijschaven, en ook letten op de geluiden die samengaan want ze klinken nu erg vals !

Ok ik zal ff wat met jullie tips gaan doen.
Deze track is in Reason 2 gemaakt.
En euhhh dark lopez, hartelijk bedankt voor de vriendelijke reactie.
Ik moet nog wel ff melden dat ik zwaar k*t apparatuur heb dus een beetje moeilijk om goed af te mixen.

Beetje 13 in een dozijn,
het is allemaal te voorspelbaar:o:

Misschien komt het ook omdat het simpel
not my cup of tea is.

Mikemix.

Lekker al die minpunten, zonder ook iets positiefs te zeggen.

Misschien is het wel z'n eerste track, en ik vind het niet slecht.

Ik vind de geluiden wel tot zijn recht komen, en ik vind de opbouw begrijpelijk, en de 'sfeer' ook overtuigend.

Sinds wanneer is geluids kwaliteit bepalend voor een stuk?

Het zijn allemaal meningen die hier gegeven worden hoor, en de mening van de een is niet belangrijker dan de mening van de ander.

Hij vraagt om een mening...
dus dat kan ook negatief zijn.

als hij overtuigt is van zijn kunne, dan
laat hij ons lekker zeiken en gaat hij
gewoon door wat hij denkt wat goed is.

Let wel, als ik vind dat het dertien in dozijn
is, wil het niet zeggen dat het k*t is,
maar niet orgineel!

Ik heb het gevoel dat hij iets wil namaken
wat al to the max is uitgemolken!

En als hij misschien zijn eigen weg inslaat,
dat er echt iets moois (orgineels) uitkomt.

maar het is mijn mening.........

Waarom iets niet maken wat al door anderen is gemaakt?

Ken ook nog een gast die synthersizerhits van bekende mensen ging naspelen. Nog redelijk goed gelukt ook en volgens mij heeft hij er nog wat aan overgehouden ook.

Bottomline, als je maar lol hebt in wat je doet dan is wat mij betreft alles goed. :)

Tuurlijk zijn er mensen die minder positief zijn want dat is heel normaal. Ik vind zelf dat je van de negatieve dingen erg veel kan leren qua produceren. Ik heb trouwens totaal niets willen namaken voor degene die dit denken. Deze track is eigenlijk niet mijn stijl maar ik sta open voor vernieuwing en heb dus daarom deze track geproduceerd. Voor de mensen die mijn stijl willen horen, dan is hier een link naar een eerder gemaakte track van mij:

http://www.myownmusic.de/w_download...es&sessionid=0552248759b048697aac06788b36a05a

Mischien dat jullie hier ook commentaar over willen geven dan kan dat natuurlijk.

Greetz Mark

Laatst gewijzigd:
Back