• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ESI Juli@ geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

elektrovolt

compuphonic
ESI Juli@ pci geluidskaart

werkt perfect, klinkt heel erg fijn en heeft stabiele drivers.
compleet met driver CD, ableton live esi CD en midi / spdif kabeltje, compleet dus.

gaat weg omdat ik nu een iMac + MOTU combinatie heb, en mijn PC dus niet meer gebruik.

Specifications.
- DirectWIRE 3.0 support
- high quality 24-bit 192kHz ADC: 114dB dynamic range
- high quality 24-bit 192kHz DAC: 112dB dynamic range
- 2 analog inputs and 2 analog outputs with unique swappable I/O socket design: users can choose between unbalanced RCA I/O (-10dBV) and Balanced TRS I/O (+4dBu)
- Built in digital optical output - 5.1 Dolby digital support
- Digital coaxial I/O (with support for up to 192kHz) - 5.1 Dolby digital support
- MIDI I/O with 1 input and 1 output
- Complete internal digital mixer – enables to monitor digital I/O as well
- PCI compatibility – designed to suit for +3.3V and/or +5V PCI slots
- supports MME/WDM, DirectSound, ASIO 2.0, GSIF 2.0
- EWDM driver support for Windows 98SE/ME/2000 and XP
- MAC OS 10.2 or better.

J-1B.jpg

niets mis met deze kaart, hij klinkt heel mooi en natuurlijk en veel beter dan andere kaarten in deze prijsklasse.
gaat alleen weg wegens aankoop van een interface met meer in- en uitgangen en het feit dat mijn nieuwe imac geen pci slots heeft.

zeg het maar, ruilen tegen iets anders is ook mogelijk :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back