Moog, sequential, Yamaha op MP

Dat balkon heb ik vaker gezien

tsss... wat een knurften...
Heb je het bod gezien op de cs10?

@Leo... wrm op MP en niet op SF?

Origineel geplaatst door sms303
tsss... wat een knurften...
Heb je het bod gezien op de cs10?

@Leo... wrm op MP en niet op SF?

tja, dat slaat eigenlijk helemaal nergens op, zijn toch dezelfde kijkers. misschien moet het maar gelijk op ebay.de (maar ik word oud en krijg steeds meer een hekel aan verpakken/versturen).
paar weken terug een paar keer achter elkaar vervelende ervaringen gehad hier. en dan ook nog dat domme gezeik van die belg, buggles of zo, dus ik dacht, als het toch een verkeerde indruk wekt, laat het kopen/verkopen op sf dan maar even zitten. zoiets. ach, we doen allemaal wel eens dom.

Origineel geplaatst door Leo
tja, dat slaat eigenlijk helemaal nergens op, zijn toch dezelfde kijkers. misschien moet het maar gelijk op ebay.de (maar ik word oud en krijg steeds meer een hekel aan verpakken/versturen).
paar weken terug een paar keer achter elkaar vervelende ervaringen gehad hier. en dan ook nog dat domme gezeik van die belg, buggles of zo, dus ik dacht, als het toch een verkeerde indruk wekt, laat het kopen/verkopen op sf dan maar even zitten. zoiets. ach, we doen allemaal wel eens dom.

Het bieden uitzetten op MP en iemand die echt iets wil kopen gaat mailen :)

op zich ind ik die biedingen van 50 of zo helemaal niet erg. ze doen maar. als ik het er maar niet voor hoef te verkopen.

op zich ind ik die biedingen van 50 of zo helemaal niet erg. ze doen maar. als ik het er maar niet voor hoef te verkopen.
ik weet wel wat te geven ,..maar sommige doen/ bieden maar erop los,...
kunje beetje voorkomen door bieden weg te halen en richt/vraag prijs te bepalen

vindt t altyd beetje ,..vaag as mensen 100 eu bieden ,..denken ze dan wel?
:confused:

als het toch een verkeerde indruk wekt, laat het kopen/verkopen op sf dan maar even zitten. zoiets. ach, we doen allemaal wel eens dom.

Dus je bent toch een dealer? (zoals iedereen mij verteld heeft!)

Nee man, Leo is de grootste synth uitprobeerder die er is!

En je kan Leo ook niet betrappen op woekerprijzen zoals anderen....Hexagon....

Origineel geplaatst door HEXAGON
Dus je bent toch een dealer? (zoals iedereen mij verteld heeft!)

iedereen mag zeggen en jij mag denken.
neem van mij aan dat als ik een dealer was/ zou willen zijn, ik genoeg verstand heb, om daar te kopen, waar de spullen het goedkoopst zijn, en daar te verkopen, waar ze het meest opbrengen. en dan ook nog het nodige geduld aan de dag te leggen om dat te doen op een zo gunstig mogelijk moment.

ik leg het gewoon nog 1 keer uit. als ik zin krijg in analoog, koop ik analoog. dan heb ik ook weinig geduld (instant gratification), kijk rond, beslis en koop. als ik dan weer iets leukers zie, koop ik dat ook. of een synth waarover ik twijfel, dan koop ik die ook. op de stapel, een plaats maken, uitproberen. ik had gisteren een moog source bij de post en ik merk gewoon dat de sonic6, moog source en micromoog voor mij in principe meer dan genoeg zijn. dan blijft er ook plaats over om te zitten.

Attachments

• rommel.jpg
    rommel.jpg
    150,8 KB · Bekeken: 96
en dan staat de multitrak nog in de doos, achter de schildersezel (op de voorgrond), en de source is er ook nog bijgekomen.

Attachments

• rm2.jpg
    rm2.jpg
    131 KB · Bekeken: 108
Origineel geplaatst door Alex Omega
Nee man, Leo is de grootste synth uitprobeerder die er is!

En je kan Leo ook niet betrappen op woekerprijzen zoals anderen....Hexagon....

De prijzen van HEXAGON vallen toch wel mee ? Tis alleen zo'n zever .....

Origineel geplaatst door vinnieq
De prijzen van HEXAGON vallen toch wel mee ? Tis alleen zo'n zever .....

zullen we on topic blijven ? ;)

Back