Moog, sequential, Yamaha op MP

Bij Leo zit je tenminste altijd goed met de prijs en als hij een handelaar was zou hij er dik op willen verdienen. Is dus niet zo.
Is inderdaad een klein hokje wat hij heeft. Kwaliteit is ook uitstekend!!

Alleen Leo "hoe zit het met jouw reiskosten?" Auto van de zaak? Door heel Nederland crossen kost toch een hoop benzine? Die benzinekosten zie ik zelden doorberekend in de prijzen.

Groet Erik

Leo,

zie PB's .. kheb mogelijk intresse in de cs10

lees je antwoord in de loop van de dag of morgen wel

Edit:
grote kans dat de cs10 richting rotjeknor komt

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Catalunya
Bij Leo zit je tenminste altijd goed met de prijs en als hij een handelaar was zou hij er dik op willen verdienen. Is dus niet zo.
Is inderdaad een klein hokje wat hij heeft. Kwaliteit is ook uitstekend!!

Alleen Leo "hoe zit het met jouw reiskosten?" Auto van de zaak? Door heel Nederland crossen kost toch een hoop benzine? Die benzinekosten zie ik zelden doorberekend in de prijzen.

Groet Erik

benzine gaat inderdaad wel meetellen, dat wordt echt steeds gekker. ik hou er soms best een tank aan over als ik weer eens iets wegdoe en soms ook niet. en soms kost het en soms hou ik 2 tanken over. het zal wel meevallen allemaal. geloof het of niet, ik heb geen zin mijn hele leven bij te houden in een grootboek.
en dat crossen valt wel mee, is minder geworden in ieder geval. vroeger sprong ik zo in de auto naar enschede of groningen voor een leuke snth die ik nog nooit gehad had of die je zelden zag. maar dat wordt toch minder.
het zijn sowieso echt buiƫn, periodes dat ik het ineens weer op mijn heupen heb. naja....

CS10 gereserveerd door sms303 :)

Leo...
ik hoor t wel als je in de buurt ben... :mega:

@Cowbell
tijdens het leuke telefoon gesprek net met Leo, heeft ie drumgeluiden door het filter van de cs10 laten horen.. ik vond het leuk en goed klinken... ben ook benieuwd naar tracks of een sort of liveset(je)

Laatst gewijzigd:
fuk zeg 2x sonic six dat heb ik nog nooit gezien..
Uitproberen,ok,maar je wou zo graag een p600,en daar gaat die terug ?!,ik begrijp er niets van.

he! 2x TOM,doe je 1 weg Leo?

vinnieq-> ja ik zever,maar ik weet waarover,ik ondervind dat (op enkele na,Leo bvb)de meesten hun 'smoel hier niet durven openmaken',je moet het gewoon doen,we hebben geen beeld of klank,dus ga je gang...

als ik het maar begrijp (of niet)

die 2 x sonic 6, begrijp je dat dan wel? ik ook niet echt....

2 x tom is een ander verhaal. misschien doe ik er 1 weg, maar eigenlijk nemen die weinig plaats en met 2 x tom heb je toch 4 aparte outputs. ik heb er ook leuke cartridges bij, zodat je dan ook meteen 22 leuke geluiden ter beschikking hebt zonder cartridges te wisselen. en ik heb er dan ook lol in dat een simpele 1/4 jack kabel van klok naar klok de 2 toms meteen synct.

Of topic - Leo, heb je een voorbeeld van muziek die je maakt? Ben eigenlijk wel benieuwd.

Origineel geplaatst door Leo

die 2 x sonic 6, begrijp je dat dan wel? ik ook niet echt....

Prettig gestoort die Leo,zo moet het ook! :dubbel:

Origineel geplaatst door cowbell
Of topic - Leo, heb je een voorbeeld van muziek die je maakt? Ben eigenlijk wel benieuwd.
ik ook
uiteindelijk gaat t daarom,..
en idd leuk "rommel"hok ,...2x die moog 6
en ook aan de regel werk best intressant kastje ,..heb m geruildt tegen mn dsi ,..die komt ook zekers weer terug ,...
eesrt maae sequencen met al mn synth vanuit een 1 off kastje ,..lekker intuitief

leek wel een spiegel :halleluja :D
wordt eg een trend hieroo dsfers met 2x dezelfde synth
ik 2x prodigy ...hooijhuis 2x cs30
jij 2x de 6

sms 303 gefekliteerd met decs10 [zeker de filter in met triggering is een toffe optie

cs = tof
[who film begint ]

:halleluja

hexa, misschien doe ik toch wel ene tom weg, met special fx cartridge, maar ik weet het nog niet gans zeker.
het is maar dat je het weet.
ik zou wel graag weer iets lichters erbij hebben, tr808 of cr78....

maar ja, die wil iedereen nu hebben, lijkt het wel

k heb een 808 waar ik over twijfel om wel/niet weg te doen....
heb genoeg andere drumdoosjes (TR707, TR626, RY30 en een Airbase99) + binnenkort een spectralis erbij :{

Achteraf gezien te impulsief vanaf Ebay amerika gekocht..
is incl. converter 110 - 220V

mist een tempo en volume knop (nu met mooie goudkleurige knoppen)
De tab en start/stop knop is door Martijn van MH erop geknutsteld

Back