Ik wist niet of ik dit nou in het tracks topic moest plaatsen of niet, maar ik heb het niet zelf gemaakt, vandaar.
Tja, ik ben een expert op gebied van namen niet weten, heb dan ook veel muziek opgenomen in het verleden waarvan ik de naam niet weet...
Niks aan te doen.
Maar dit is één van mijn all-time favorieten, en ik vraag me af of dit nummer überhaupt wel een beetje bekend is. Wat ik in iedergeval weet is dat ik nog een stukje tekst heb waar wordt gezegd: "Niks Detroit uit Rotterdam" - en vervolgens de opname eindigt
Ook kan het zijn dat hier een sample van een oud nummer is gebruikt want ik hoorde eens zoiets in de Edah.......
Luister maar even, je krijgt er beslist geen spijt van.
Tja, ik ben een expert op gebied van namen niet weten, heb dan ook veel muziek opgenomen in het verleden waarvan ik de naam niet weet...
Niks aan te doen. Maar dit is één van mijn all-time favorieten, en ik vraag me af of dit nummer überhaupt wel een beetje bekend is. Wat ik in iedergeval weet is dat ik nog een stukje tekst heb waar wordt gezegd: "Niks Detroit uit Rotterdam" - en vervolgens de opname eindigt
Ook kan het zijn dat hier een sample van een oud nummer is gebruikt want ik hoorde eens zoiets in de Edah.......Luister maar even, je krijgt er beslist geen spijt van.