3 liedjes. graag reactie's

uhm.......misschien met een omweg ; eerst naar sellaband, dan beau creo zoeken.

Nou eh, the struggle vind ik heel vet.
Ik zeg het niet graag maar bij de rest stoor ik me een beetje aan het matige engels..
Wel een van de coolere dingen die uit kirchroa komen. Beetje gestoord funky zeg maar

Het is wel origineel, mixen zijn ook OK.
Idd, ik vind struggle het beste.
De boeren zou ik ook achterwege laten.

Moest aan de residents en devo denken.......

bedankt voor jullie reacties.

Waarom mogen er geen boeren in een nummer gebruikt worden? Is toch ook een geluid....
Ik heb één regel in mijn muziek en dat heb ik van Zappa geleerd ; alles moet kunnen.

Als mijn website klaar is, zullen er ook nummers van Mighty V Kaput op komen te staan.

grtz.

heb geluisterd...kweenie...ik vind het wel creatief en de soundjes erin zijn cool maar alles is een beetje rechttoerechtaan. ik vind ook struggle het beste, maar die heeft ook hetzelfde probleem: er zit niet veel ontwikkeling in, de drumbeat blijft de drumbeat, de harmonie de harmonie, en daar wissel je 2 akkoorden af. De groove van not too late is lekker, maar ook daar mis ik gewoon de kicks die zo´n song nodig heeft om eruit te springen.

Origineel geplaatst door mighty-V-kaput
bedankt voor jullie reacties.

Waarom mogen er geen boeren in een nummer gebruikt worden? Is toch ook een geluid....
Ik heb één regel in mijn muziek en dat heb ik van Zappa geleerd ; alles moet kunnen.

Maar dat betekent niet dat je dan maar alles moet doen!

Back