mijn pc wil niet meer opnemen noch afspelen

Christov

Soul Brabo no 1
hallo mensen,

Ik zit met een heel raar probleem.

zojuist wou ik wat opnemen, voor het eerst na mn verhuizing, en ik dacht dat ik alles correct had aangesloten om op te kunnen nemen en af te spelen, afspelen was in ieder geval geen probleem de afgelopen paar dagen

ik zal mijn setup uitleggen

ik heb een versterker waaraan mijn djmixer + cd speler + computer aanhangen, via versterker kan ik dus individueel (ofja voorheen dan) alles beluisteren. verder zit er een kabel heen en weer tussen mijn dj mixer en pc, om direct daarvan op te kunnen nemen. dit had ik hiervoor niet, maar het leek me praktischer zodat ik 's nachts zonder versteker zou kunnen werken

voorheen nam ik als volgend op, op mijn versterker stelde ik het zo in dat het geluid van de dj mixer of cd speler door ging naar de pc, die dan het opnam, en dan kon ik ook direct terugluisteren. dit leek echter toen het nog wel werkte hier niet te lukken, oftewel ik kon van vinyl samplen maar ik hoorde het niet, ik moest maar gokken wanneer het klaar was, dan op versterker knop omzetten en dan luisteren of het goed was.

Verder zit er een koptelefoon op mijn geluidskaart aangesloten, zodat ik 's nachts evt aan beats kon werken of gewoon lekker muziek kon luisteren

nu probeerde ik vandaag op te nemen vanaf mn dj mixer, wat niet werkte. mijn koptelefoon reageerde ineeens ook niet meer, ik zal een screenshot posten van hoe mijn instellingen op de geluidskaart. input 1+2 is de versterker en input 3+4 die van de dj mixer

screenshotprobleem0eg.jpg

iemand ook maar enig idee hoe ik dit opgelost krijg???

Misschien eens eerst alles los proberen? Eventueel driver updates e.d. doen en kijken of je kaart nog goed in de pc zit na de verhuizing.

Back