NI electronic instruments

nomore

Lintage Vid
hiya,

zijn er nog meer mensen die, zoals ik, aangenaam verrast zijn door NI electronic instruments ?? De afgelopen dagen ben ik aan het spelen met vol.2 (nadat ik zag dat 1 van de modules door speedy j was gemaakt/sounddevelopped) en de mogelijkheden zijn, door de freaky modulatieopties letterlijk oneindelijk. Ik moet zeggen, ik was 'soft' even zat, maar dit pakket is, mn voor techno achtige percussie, echt ideaal!!

ja er zit wreed spul tussen. Die metaphysical function dan hee:{

Ik vind die resochord ook wel gaaf alleen jammer dat niet zelf die akkoorden kan maken (als jij weet hoe het moet hoor ik het graag)

Ben er zelf ook tevreden over, Photone vind ik een erg mooie synth, presets door Photek werken inspirerend om er wat mee te knoeien.

Resochord kan je wel zelf met akkoorden bespelen, je moet de sequencer uitzetten (weet nu wel niet precies waar je dat kan doen, ben niet thuis). Zal het later eens nakijken (of check je manual).

Een fijn pakketje synths, inderdaad de moeite!

Het enige wat zuigt is hoe je tussen presets moet switchen. Of ik doe iets fout natuurlijk, maar 't ding heeft de neiging uit te klappen en dan gelijk die preset te pakken die daar zit ipv gewoon de lijst open te laten staan en me op m'n gemak te laten kiezen.

Back